pc = wordt steeds trager bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Berichten
102
Had tot jaar geleden NOD 32 - toen verlopen en niet verlengt! Verkeerde zuinigheid.
= dit nog steeds een goede anti virus programma of zijn er tegenwoordig betere...

Heb het idee, dat mijn pc stukken trager opstart. Laat geregeld Malwarebytes Anti Malware lopen en Super Anti SPyware. Valt me op dat als ik deze update dat 5-7 minuten duurt.... Lijkt me niet echt goed. Tevens = mijn startpagina sinds enige tijd : bearshare.com - krijg het er niet van af!

Hoe kan ik mijn pc het beste schoon krijgen en houden. Welk programma moet ik hebben? Welk anti virus programma moet ik installeren? NOD 32 ?
 
:) Heh ... ik zou zonder Nod32 nie kunnen hij is nog steeds met hoogste scores bij consumenten, .. een leuke vergelijking met andere antivirusen kan je hier ff beetje kijken :thumb: Klik Hier ! :D
En iets om PC op te schoonen ??? die wil ik ook niet je proberen overtuigen maar wil ik wel vertellen wat ikzelf gebruik en dat is zoals : ATF-Cleaner/CCleaner/EasyCleaner/en Revo Uninstaller Pro, bij revo heb je uitstekende schoonmak funktie zoals je ziet op die kleine screensh.
ndkirm.jpg
 
Laatst bewerkt:
als je niet uitkijkt verwijdert revo te veel en is je windows om zeep ... ik gebruik advanced installer pro, die is milder.
en als je pc proper is, is panda cloud één der besten om het zo te houden, om op te ruimen is panda minder effectief.
 
:d YEP dit is ook zo ... maar jah .... je moet die Revo zeer goed kennen en ervaring me ombouwen zodat je ook op juiste manier gebruiken kan ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je laat geregeld MBAM lopen en dat is goed ( oh sorry....MalwareBytes Anti Malware)...maar voor de rest betwijfel ik je keuze van progs. Ga eens naar de site van Nucia (http://www.nucia.eu/forum/ ) en snuffel daar rond. Zij weten als geen ander welke progs veilig zijn..ook kan je daar een hijackthislog inleveren en zo je pc laten checken...
Sxxs
 
het trage opstarten kan er ook aan liggen dat hij veel progamma's op de achtergrond draait.

probeer maar eens via ccleaner
of via msconfig te kijken wat je pc allemaal opstart in de boot.
er is zelfs een gratis progammatje voor dat bij houdt wat er gestart wordt en wat er weg kan.
soluto.
is op dit moment nog beta maar gratis te downloaden en werkt prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan