port forwarden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vincent1468

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
107
hallo,

ik ben overgestapt naar Ziggo maar ik kan nu niet port forwarden.
ik heb de Cisco EPC3925 van ziggo en er staan 4 PC's op aangesloten.
maar als ik alleen mijn eigen PC er op aansluit dan kan ik wel port forwarden.
ik check of de poorten open of dicht staan met www.canyouseeme.com.
 
Hangt vanaf voor welk activiteiten je bepaalde poort nodig hebt ??:d P2P/of voor game/of voor bepaalde aplicatie enz... kijk daar ff, je weet toch zelf voor welk activiteit je poort nodig hebt ..?:D
 
Hangt vanaf voor welk activiteiten je bepaalde poort nodig hebt ??:d P2P/of voor game/of voor bepaalde aplicatie enz... kijk daar ff, je weet toch zelf voor welk activiteit je poort nodig hebt ..?:D

ik wil poort 25565 open zetten voor het spel minecraft.
 
:D Die port, en op die link bij me werkt goed maar jij moet ook zelf uit jouw eigen PC bij > Custom Port Test < deze port 25565 testen dus...:d
 
Laatst bewerkt:
:D Sorry dit was foutje in algemeen je alle porten op '' Custom Port Test '' moet inbrengen ... daar is aleen maar aangegeven voor welke je activiteiten porten checken kan ..:thumb:
 
Laatst bewerkt:
30uwvgk.jpg
<< Zo dus...:thumb:
 
:D Jonge dit is geen link gewest, link heb je al ...boven toch...:confused: die was aleen maar voorbeeld hoe je moet testen ..:D
 
:) Eech dat is wat anders.... zoals ik zei bij me die port wel werkt, je hebt zelf aangegeven dat je die port testen wil, toch ?? nu je ziet dat die nie werkt bij jou en je moet zoeken een port dat wel bij jou werkt ...:thumb:
 
:) Eech dat is wat anders.... zoals ik zei bij me die port wel werkt, je hebt zelf aangegeven dat je die port testen wil, toch ?? nu je ziet dat die nie werkt bij jou en je moet zoeken een port dat wel bij jou werkt ...:thumb:

wat is het nut als ik poort 25565 open wil hebben?
 
:confused: Maar die werk bij je niet en die kan je ook niet gebruiken ...:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan