-
12 oktober 2011, 00:41
dvd-speler pakt sommige wel, sommige niet.
Lieve mensen,
Ik heb het geprobeerd zelf op te lossen, zoals bij al mijn problemen die hier op het forum staan. (weet niet helemaal zeker of mijn vraag in de juiste categorie staat)
Ik heb het programma nero om te branden. Hiermee brand ik eigenlijk altijd alle films die het bestand VIDEO_TS hebben. Hier heb ik eigenlijk weinig problemen mee. Nu heb ik net 3 dvd's gebrand. Het zijn allemaal VIDEO_TS met menu ed. 2 an de 3 doen het helemaal niet. Ze zijn allemaal compleet. Als ik de dvd in de speler van mijn pc doe, speelt hij hem zonder problemen af, maar in mijn dvd-speler doettie het helemaal niet. Terwijl de andere dvd het juist wel prima doet.. Ligt dit nu aan mijn dvd-speler?
ohja, wat er ook handig is om bij te zeggen, toen hij bij de 'slechte' dvd's klaar was met branden kreeg ik onderaan mijn scherm een melding dat er 'alleen-lezen' op gemarkeerd werd. Dit deed hij niet bij de 'goede' dvd.
Alvast bedankt!
Laatst aangepast door Cldiia : 12 oktober 2011 om 00:44
Reden: extra info
-
12 oktober 2011, 01:04
Moderator
Verenigingslid
Hoi,
pc's spelen zowat alles af. Als je dvd die het wél doet een +R-schijf is en die andere 2 -R dan heb je kans dat je dvd-speler die niet ondersteunt.
Dat kun je zien in de handleiding of meestal op de speler zelf.
Grtjzzz uit de stad van André Rieu !
-
12 oktober 2011, 01:22
Het waren allemaal dezelfde dvd's, dus daar kan het niet aan liggen. Daarnaast accepteert mijn dvd speler alle DVD soorten die er zijn
-
12 oktober 2011, 01:25
Moderator
Verenigingslid
Dan moet je wachten totdat een expert op dit gebied langskomt.
-
12 oktober 2011, 01:27
haha, in ieder geval bedankt voor je moeite
ik wacht op de expert
-
12 oktober 2011, 01:42
Moderator
Verenigingslid
Denk zelf dat je tot morgenvroeg moet wachten, momenteel zij er weinig mensen on-line.
Succes met je vraag iig.
Laatst aangepast door Mik Zjegger : 12 oktober 2011 om 01:47
-
12 oktober 2011, 01:45
Ben ook maar een amateur
Had je ze alle drie echt precies op dezelfde manier gebrand? Ook met een vinkje bij "Afsluiten"?
-
13 oktober 2011, 16:50
Berichtenregels
- U mag geen nieuwe discussies starten.
- U mag niet reageren op berichten.
- U mag geen bijlagen versturen.
- Umag niet uw berichten bewerken.
-
Forumregels