avg gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbert1967

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2004
hallo

ik dacht dat avg virusscanner gratis was
is dat verleden tijd of ben ik mis met een andere virusscanner?

mvg wilbert

Je kan inderdaad een gratis versie van AVG downloaden.

Tardis

je kunt beter voor Microsoft Securty Essentials gaan, Is lichter en beter dan AVG.

Ik ben altijd "in" voor verbetering en vernieuwing, maar zoals een echte Nederlander in elkaar zit : "Eerst zien, dan geloven", m.a.w. waaruit blijkt dat MSE beter en lichter is dan AVG?

Ik ben altijd "in" voor verbetering en vernieuwing, maar zoals een echte Nederlander in elkaar zit : "Eerst zien, dan geloven", m.a.w. waaruit blijkt dat MSE beter en lichter is dan AVG?

Ach gaan we weer naar tabelletjes kijken?:o:confused:
Neem maar van mij aan dat avg lomp en zwaar is en mse niet .
AVG geeft altijd vals alarm en mse niet.

download die handel en werk er eerst maar eens 1 week mee dan horen wel weer:)

AVG draait sinds december 2009 op m'n netbookje en AVG heeft bij mij nog nooit vals alarm gegeven.
Mijn netbookje heeft natuurlijk t.o.v. een 'echte' laptop en zeker een desktop, relatief weinig geheugen en een 'zwakke' processor en AVG draait toch als een tierelier.

Nee, ik 'kijk' niet (persé) naar tabelletjes en 'ja' ik ben best wel kritisch naar 'beweringen' die op een laagdrempelig forum zoals de Helpmij is, gedaan worden.
Daarom neem ik zelden 'zomaar' iets aan, die tijd ligt vér achter mij.
Daarentegen blijft rechtovereind staan dat ik altijd 'in' ben voor nieuwe wetenswaardigheden, dus kom maar met een artikeltje en / of een tabelletje waaruit je bewering blijkt en ik ben 'om'.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan