Problemen met flash video's Ubuntu 11.10

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcraggs

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2011
Hallo,

Ik heb gisteren overgeschakeld van Windows 7 naar Ubuntu 11.10. Alles werkt prima, maar het enige probleem is dat ik moeilijkheden heb om flash video's af te spelen (youtube,etc.). De afgespeelde video blijft zo'n elke 10 sec haperen..
Kan iemand mij hiermee helpen? Danku!

Danku voor antwoord! Ik heb net de laatste versie van Adobe Flash geïnstalleerd maar youtube blijft nog steeds haperen....

Heb je geprobeerd ook meerdere filmpjes af te spelen ? :( is het zo dan altijd ?? :(

Met meerdere filmpjes is het ook zo.... Als ik mijn muis echter blijf schudden tijdens het spelen van een filmpje heb ik echter geen probleem..

:( Doe maar ff alle tijdelijke cookies verwijderen, Tmp. en ook als je weet hoe dat moet Prefetch map, probeer maar ook laatste versie java instaleren naast jouw flash player herstart je PC en opnieuw naar youtube ...ik hoor graag of zal lukken ...
---------------
P.S. stop maar alle actieve programma's tijdens opschonen ...:(
-----------------
Hier test je of je java hebt en/of welke je versie hebt ...:thumb: >>> http://www.java.com/nl/download/testjava.jsp

Laatst bewerkt:
Sorry voor laat antwoord, ik heb dus de laatste versie van java geïnstalleerd, alle tijdelijke cookies & alles in prefetch map verwijderd maar het probleem is nog steeds niet opgelost :-(

:( Probeer maar nog een keer FlashPlayer de-installeren en weer na de-installatie weer Temp/Prefetch/Cookies enz mappen legen, tijdens schoonmaken stop maar alle lopende processen ( ! ! ) ga maar dan FlashPlayer niet installeren, maar eerst PC her-starten, na herstart ga eerst na Internet opties/Beveiliging/Internet/Aangepast Niveau ... en schakel maar ActiveX Filtering uit ( zie screenshot ! ) dan installeer maar laatste FlashPlayer KLIK HIER ! en weer PC herstarten...... Het moet lukken ......:thumb::D;)
wbe3bb.jpg
...en ...Java heb je toch in juste versie voor jouw windows ?? :(

Laatst bewerkt:
Yes, gelukt!!! Ja hoor Java was in juiste versie! !!!! Echt heel hard bedankt!!!! :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan