sims 3 nieuwe spullen toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolbartman12

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2011
He,

ik heb laatst de sims 3 gedownload en ik wil er graar nieuwe spullen bij instaleren zoals een nieuwe auto maar als hij is geinstaleerd dan kan ik de auto niet vinden in het spel maar met een nieuwe map werkt het wel.
weet iemand hoe dit werkt alfast bedankt.

Laatst bewerkt:
Ja, ik download nooit games via onofficiële uitgevers als bittorent, of andere verspreidingsnetwerken.
al ben ik ook geen voorstander van Origin, ik houd het liever op Steam

Twaalf (!) off-topic berichten verwijderd... dat is dus precies de reden dat we geen semimods willen hebben hier. Graag gewoon een misbruikmelding sturen, dan wordt het stilletjes door een moderator afgehandeld.

Dit topic blijft open.

ik weet nu hoe het zit met de downloads gewoon via u torrent want ik heb geen code om een account te maken op de sims site dus moet het op een andere manier badankt voor je reactie royb jij bent de enige die niet ging zuren over mijn berigt!

Ik denk dat het wel mogelijk zou zijn om nieuwe items los te downloaden, maar ik zou niet weten hoe je deze in het spel zou 'injecteren'

makelijk met winwar extract de spullen naar electronic Arts>sims 3>downloads en dan kan je ze gewoon instaleeren net als een normaal sims bestand maar het werkt niet altijt soms is het bestand geen sims 3 file of soms werkt het gewoon niet weet niet warom

meestal werkt het niet omdat je spel niet op legale wijze is geïnstalleerd.

all mijn axtra spullen hab ik via u torrent er zijn maar een paar spullen die niet werken omdat ik niet de nieuwste update heb maar als ik update dan werkt de crak niet meer maar ik heb ook een paar die wel worden geinstaleert maar als ik ze wil plaatsen dan word mijn sims spel afgesloten dat is raar maar het boet me niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan