Hotmail Gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpnerd

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2011
Berichten
107
Hallo,

Sinds eergisteren is mijn hotmail gehackt. Ik heb er alles aan gedaan om hem terug te krijgen, maar het is niet gelukt. Me hyves is hierdoor ook gehackt.
Weet iemand hoe ik m'n hotmail terug kan krijgen?

Alvast bedankt, Bram
 
Als eerste het wachtwoord veranderen; van je mail en van hyves.

Als dit niet helpt, zou ik een ander e-mailadres maken, en die gebruiken voor je hyves.
 
Ik kan dus niet meer op me mail en niet meer op me hyves, omdat de wachtwoorden daarvan al zijn veranderd door de hacker.

Hoe moet ik me hyves doorlinken naar me andere mail? Ik heb al naar hyves gemaild, kopie van ID-bewijs er bij gedaan. Alles, maar ze negeren me.
 
Ik vind het aardig dat jullie me zo helpen, maar ik weet de antwoorden op al die vragen niet meer :(
Is er misschien nog een andere optie?
 
Zoals in de handleiding staat:

Contact met de Hotmail helpdesk


Als het niet lukt om een nieuw wachtwoord in te stellen - omdat de geheime vraag gewijzigd is - neem dan contact op met de Hotmail helpdesk:
Ga naar Windows Live ID-validatie.
Er opent nu een formulier waarin o.a. gevraagd wordt naar contactpersonen en de mappen die je zelf hebt aangemaakt. Geef zorgvuldig antwoord op de gestelde vragen. Vraag zonodig anderen om hulp, om de gevraagde gegevens op te zoeken. Geef alleen de gegevens door die je zeker weet.
Als de Hotmail helpdesk op deze manier je identiteit kan controleren wordt het account hersteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan