Kan service pack 1 niet installeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Als ik service pack 1 probeer te installeren krijg ik na het opnieuw opstarten telkens deze foutmelding: Installatie mislukt.jpg

Hoe kan ik dit oplossen?

Maakt het daarbij niet uit dat het bij mij niet om een Medion gaat?

:) Neii het hoef niet om Medion te gaan, maar om Service pack 1 te kunne installeren ...:D
--------------
dacht ik probeer maar die manier, en ik kijk ff verder om wat anders ...:thumb:

@Mik: Dan krijg ik de melding dat de update niet geldt voor mijn computer :S
@ROYONIX: De Medion fix heeft niet gewerkt. Het gaat om de 64-bit versie. En hij kwam gewoon bij Windsows Update te staan hoor.

Laatst bewerkt:
Ook handmatig downloaden en installeren heeft niet gewerkt.....

Is er nog een andere oplossing?

Zelf samengesteld.

Intel Core i7 2600K @ 3,4 GHz
8gb DDR3 RAM
Sapphire Radeon HD 6950 1gb (met nieuwste niet-bèta driver)
Asus P8P67 Pro moederbord
Samsung Spinpoint F3 HD 103SJ 1tb harddisk
Windows 7 Ultimate 64-bit

Heb je, toen je die foutmelding kreeg, ook naar de details gekeken (zie je screenshot) of bleef dat beperkt tot die foutmelding onderaan?

Zelfde probleem, kijk maar eens wat deze gebruiker al allemaal gedaan heeft.
Heeft tenslotte een clean install. gedaan maar jammergenoeg geen terugmelding.
Zal nog eens verder kijken.
Lees de 3 laatste threads (Eng) van de link hier beneden, zelfde probleem en tenslotte opgelost!
http://answers.microsoft.com/en-us/...80070490/0fff2c23-6d26-42f3-9db0-907746319e2d
http://technet.microsoft.com/en-us/library/ee619779(WS.10).aspx vrij moeilijk (Eng)
http://www.sevenforums.com/tutorial...eadiness-tool-checksur-log-file-analyzis.html ook niet iets voor beginners (Eng).

Laatst bewerkt:
Dat uit die laatste 3 links gaat me toch niet lukken... (zo goed ben ik niet met computers :P)
Ik ga denk ik maar een repair install uitvoeren, en open dat dat het probleem oplost. Heb daar alleen wel 1 vraagje over.
Ik heb 2 partities op m'n harde schijf, 1tje voor Windows en 1tje voor games, muziek enz.
Als ik een repair install doe, moet ik dan de andere partitie eerst legen of niet?

Dus de games blijven ook gewoon in het register staan?

Dus de games blijven ook gewoon in het register staan?

Ja.

Meer info:
Reparatie-installatie Windows 7 Schakel je firewall, antivirus & alle opstartprogramma;s uit, Start volledig opnieuw op. Klik op de link voor verdere info.

Na de installatie:
  1. kijk je of je userfiles mist. Kopieer deze vanaf c:\windows.old of het verborgen c:\$INPLACE.~TR & C:\WINDOWS.~Q.
  2. Voer Schijfopruiming uit. Ruim eerst systemfiles op & vink daarna files toegevoegd door Windows upgrade, eerdere windowsinstallaties &windowsupgradelogfiles.
  3. Ververs de Windows Experience Index. Combineer [Windowstoets+Pause] ->klik Systeemverhouding is niet beschikbaar
Je verliest hierbij je data niet maar het is altijd goed om een back-up te maken van je belangrijke data. Verder zul je Windows weer moeten activeren met de activatiecode en updates opnieuw moeten installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan