bouncer uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Monique73

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2011
Berichten
4
Ik heb een nieuwe irc, maar kan er niets mee omdat de bouncer van mijn oude mirc blijft staan en deze krijg ik niet uitgeschakeld.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn bouncer eruit haal?
 
Hoi Monique,

is het al opgelost? Als je sbnc gebruikt moet jehet volgende commando gebruiken <<>> /sbnc disconnect nicknaam en dan enter Dat is voor sbnc.

Voor psybnc is het commando <<>> /bquit en dan enter.

Succes.


Groetjes, Herman.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Monique,

is het al opgelost? Als je sbnc gebruikt moet jehet volgende commando gebruiken <<>> /sbnc disconnect nicknaam en dan enter Dat is voor sbnc.

Voor psybnc is het commando <<>> /bquit en dan enter.

Succes.


Groetjes, Herman.

Helaas blijft mijn nick "ergens hangen" Hij is niet meer zichtbaar in de rooms, maar als ik onder mijn nick probeer in te loggen, blijft ie aangeven dat die nick al in gebruik is. Wachtwoord ingeven helpt daar niks aan helaas. Inmiddels heb ik al een nieuwe nick aangemaakt. Maar toch vreemd dat ie er niet uit wil. Ik heb ook al o.a. partall geprobeerd
 
Helaas blijft mijn nick "ergens hangen" Hij is niet meer zichtbaar in de rooms, maar als ik onder mijn nick probeer in te loggen, blijft ie aangeven dat die nick al in gebruik is. Wachtwoord ingeven helpt daar niks aan helaas. Inmiddels heb ik al een nieuwe nick aangemaakt. Maar toch vreemd dat ie er niet uit wil. Ik heb ook al o.a. partall geprobeerd
Welke BNC is het ? En waar draait ie? Heb je de 2 mogelijkheden geprobeerd die ik aan gaf? Je moet daar voor wel even op je bnc joinen uiteraard ::thumb: Ik ben bij de computer nu dus als ik je verder kan helpen hoor ik het graag.

Groetjes, Herman.

P.S.
Wat je ook nog kunt proberen is een ops of admin van de server waar je op zit te vragen de betreffende nick te "killen" en zien of ie dan terug joint of er af is.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat hier om shroud BNC. Ik had met partall wel mijn nick uit de room gekregen. En ik kan zien dat hij het commando disconnect wel accepteert, maar als ik de nieuwe irc inga, blijft hij aangeven dat de nick al in gebruik is
 
Het gaat hier om shroud BNC. Ik had met partall wel mijn nick uit de room gekregen. En ik kan zien dat hij het commando disconnect wel accepteert, maar als ik de nieuwe irc inga, blijft hij aangeven dat de nick al in gebruik is

Met partall disconnect je niet van je bnc maar verlaat je alleen alle rooms waar je gejoint hebt en je nick blijft dus gewoon op de server.

Wat je dan kunt doen is de nick uit Sbnc halen ...... /sbnc deluser de-nick <> dan is de user verwijdert en als je die niet wilt verwijderen doe je: /sbnc disconnect nick <> dan disconnect je nick van je bnc.
 
Helaas blijft het probleem bestaan. Ik ga wel ff verder met mijn nieuwe nick tot de aanbieder van de bnc hem er eindelijk uit wil halen. Dankjewel voor je hulp in ieder geval. Ik zal de vraag wel verder als opgelost markeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan