rtl gemist werkt niet meer na nieuwe router?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anaheim

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Goedemorgen,

Sinds vrijdag kan ik niets meer terugkijken op rtl gemist. De video blijft maar laden maar begint nooit, de reclame die ze voor een programma uitzenden doet het wel.
Eerst dacht ik nog dat het aan rtl zelf lag maar bedacht me later dat ik die ochtend mijn nieuwe router had aangesloten en geinstalleerd.
Kan dit met elkaar te maken hebben?

Ik heb de systeemcheck gedaan die ze aanbieden bij rtl en daar was alles prima. Heb ze gemaild maar krijg helaas geen antwoord.
Ik gebruik IE 8.

Wie kan mij helpen?

Heb je wel internet. Kun je wel op andere webpagina's komen. Kun je wel mailen en mail ontvangen.

Probeer het een in Google chrome of firefox.

Of extra, internetopties, beveiliging, vertrouwde websites, vul daar de naam in van de website en laat deze toe.

Dat zijn wat handvaten.

Lukt het niet om op andere websites te komen dan is het vermoedelijk de router.

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb gewoon internet en dat werkt gewoon naar behoren.

Heb je advies opgevolgd en de pagina toegevoegd aan veilige pagina's.
Dit hielp niet.
Daarna zowel Google chrome als Firefox geinstalleerd, hierop werkt het ook niet.

Zijn er nog meer mogelijke oplossingen?

Ik heb precies hetzelfde probleem! ook na installatie van een nieuwe router Sitecom WLR-4000 met ziggo.

Ik ben er 100% zeker van dat het aan de nieuwe router ligt aangezien ik net weer de ouder heb geïnstalleerd en dan speelt alles op uitzending gemist en RTL gewoon af.
Ik heb in alle browsers het zelfde probleem, en niet met mijn oude router

Dus het moet aan de router liggen iemand ideeën?

Laatst bewerkt:
Ik heb het opgelost!

Ik weet niet wat jij voor een router hebt? Ik heb dus een sitecom WLR-4000 daar zit dus de nieuwe functie Sitecom Cloud Security in.

Wanneer je dit in je router uitschakelt dan werkt alles weer!
Tevens gaat de snelheid ook nog eens omhoog! Rare optie om dit standaard in te schakelen van sitecom

Nou ja, je hebt het gewoon voor me opgelost, we hebben dezelfde router.
Bedankt voor de info rtlgemist doet het weer!

:thumb:

Moet je dat dan ook op die router zelf uitzetten?? Ik heb dat op die site gedaan(tenminste die instellingen veranderd), maar tot nu toe doet rtlgemist het nog steeds niet.

Bedankt! LLL

LLL welkom op Helpmij.nl

Het is niet de bedoeling om met jouw probleem verder te gaan in iemand anders' vraag.
De oplossing die geboden is heeft bij jou niet geholpen dus zal jouw probleem waarschijnlijk een andere oorzaak hebben.
Ik verzoek je om een eigen vraag te starten.

Ik sluit deze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan