Drivers Scanner downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosmo002

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2004
Op mijn Asus Laptop (windows 7) is Bitdefender en Slow- Computer geïnstalleerd.
Toch start hij heel traag op. Nu kreeg ik een aanbod om een Drivers Scanner 2012 van Unibue te installeren. Heeft dit nut of wordt het dan teveel van het goede??:rolleyes:

Ik merk hier op het forum een enorme fixatie voor drivers. Het is de oplossing voor zowat elk probleem en die dingen moet je dagelijks bijwerken. :confused:

Geloof me. Ik werk al jaren in dit vak en drivers hoef je in principe niet te updaten. Tenzij je natuurlijk problemen hebt met een specifiek apparaat in je computer.

Daarbij komt nog het volgende. Ik heb een aantal van die tools getest om drivers automatisch te updaten. Geen van allen doet zn werk goed. Erger nog, ze laten me achter met een slechter werkende computer dan voorheen. Specifiek deze tool ken ik niet maar in het licht van mijn eerste opmerking zou ik er nog even over nadenken voordat je dit installeert.

Asus heeft zelf zo'n programma
Het is waarschijnlijk al geinstalleerd op je laptop
Zo niet:
http://support.asus.com/select/wizard.aspx?SLanguage=en

Heb je nog andere antivirus programma's geinstalleerd ?
Slow computer ken ik niet ,maar dat kun je verwijderen; zulke programma's beloven veel ,maar doen niets

Kun je een schermafdruk maken van de opstart programma's in msconfig
Zo: windowstoets - typ : msconfig - enter - tab blad opstarten

Laatst bewerkt:
Dag Nita,
Hmmm, vaag verhaal.

ALLEEN Bitdefender geïnstalleerd?
EN "Slow - Computer"?
Wat IS dat laatste voor een programma? Kan er niets over vinden, wel over het tegendeel!

En van wie of wat komt het "aanbod" om Drivers scanner 2012 te installeren?

Heb je echt geen andere programma's geïnstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan