R4 kaarten werken niet meer na systeem update 3ds

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninci

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2011
Berichten
2
Hallo,

Is er iemand die mij kan vertellen of dit nog te herstellen is en zo ja hoe?
Mijn zoontje heeft een systeemupdate gedaan van zijn 3ds terwijl zijn R4i 3ds kaartje er nog in zat. :mad:
Als melding krijgen we nu: Er is een fout opgetreden. Houd de power-knop ingedrukt om het systeem uit te schakelen. Lees de nintendo 3ds-handleiding voor meer informatie.
In het boekje staat hierover natuurlijk niets, logisch. Heb de ds geformmateerd, ook dit hielp niet. Ook de gold kaart van mijn dochters dsi en de TT kaart van mij werken niet in zijn ds. Orginele spellen werken wel. Als ik zijn kaartje in mijn ds lite doe krijg ik hem wel opgestart en zijn spellenlijst te zien dus volgens mij zit het in zijn ds en ligt het niet aan zijn kaartje. :confused:
Hopelijk hebben jullie een oplossing voor mij.
Alvast bedankt :thumb:
 
De 3ds is geüpdate, en daarom werkt de kaart niet meer. Kijk even op de site van je kaartje of er al nieuwe software voor uit is, als dat zo is moet je dat even op je R4 zetten, en dan werkt hij als het goed is weer
 
r4 3ds kaartje update

Hallo

Het beste kun je dan je kaartje weer opnieuw formartteren dus het kleine kaartje bedoel ik en dan via de site wat op het groote kaartje staat weer de software binnen halen zo doe ik dat ook en het werkt super.

Tip is als je software weer werkt sla het dan op op je computer zo heb je gelijk de nieuwste binnen en mocht het weer fout gaan kan je zo weer erop zetten

Hoop dat het lukt

Succes

Andre
 
3ds update gedaan naar 3.0.0-5E

Hallo,
Ik heb een systeem update gedaan naar 3.0.0-5E.
Maar nu doet mijn r4i gold kaart het niet meer.
Ken iemand mij helpen?
 
Hoi je moet je sd kaartje die in de r4 zit formatteren en dan de nieuwste firmware erin zetten
als je daarmee klaar bent moet je de contactpunten van de r4 schoonmaken met een droogdoekje
dan zou het moeten lukken
 
Hoi,
ik heb de nintendo 3ds geupdate maar mijn r4i gold kaart niet.
dus nu zit op mijn nintendo 3ds de versie 3.0.0-5E op.
Maar welke moet ik nu op de kaart zetten heb de versie v1.56 geprobeert maar doe het niet.
Hoop dat je mij kan helpen heb er ook geen verstand van?
welke versie moet ik nu downloaden voor mijn r4i gold kaart?
Alvast bedankt.
 
Hallo,
Ik heb dat geprobeerd maar werk niet.
Heb een gold kaart.
En op mijn 3de staat nu die 3.0.0-5e
Die wood herkent hij niet.
Alvast bedankt
 
Hoi Claudia,
kun je een terugmelding geven waardoor het gelukt is?
Dan kunnen ander gebruikers er ook hun voordeel mee doen, bedankt alvast. :D
 
Ik heb de nieuwste versie gedownload.
En sd formateren.
En met een andere Dsi geprobeerd.
Lukt mij ook niet toen heb ik het via YouTube gezocht en filmpjes gekeken.
Van wat ik fout dee en het is me toen gelukt.
Succes allemaal.
 
3ds systeemupdat waarna de 3ds kaart niet meer werkt

Het is me gelukt,
Kon helaas niet eerder aan de slag ivm me onze verjaardagen.
Ik heb alleen gebruik gemaakt van deze link *KNIP*
Voor degene die niet goed zijn in engels, klik achter de link vertalen aan en je kunt de uitleg in (redelijk) nederlands lezen.
Kies de juiste kaart, fotovoorbeelden staan erbij, klik op dutch V1.51b, is op dit moment de laatste, het bestand wordt gedownload (is wel een zip file). File uitpakken met bv winrar en op de kleine geheugenkaart zetten, nadat je deze eerst hebt geformatteerd (rechtermuis klik op de schijf welke staat voor het kleine kaartje bv H of I, daarna formatteren). Kaartje in de ds, klik op A, de rest staat op de site beschreven.
En volgens mij heb je voor deze software update geen oudere ds nodig, kan ook op de 3ds worden geupdate. Heb het zelf wel via een oudere ds gedaan, maar als ik naar de fotovoorbeelden kijk moet het ook op de nieuwste ds lukken.
Hopelijk hebben jullie hiermee net zoveel succes als ik.

Groetjes Ninci
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niks

Ik heb alles al geprobeerd ik krijg mijn kaartje niet meer aan de praat kan iemand helpen SVP
 
@3dsprobleem
Voor jou geldt hetzelfde als voor de anderen, gebruik de zoekfunctie van Helpmij of maak een eigen topic aan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan