Portable

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Berichten
730
Goedendag!

Ik heb vandaag OpenOffice portable gedownload vanaf fileserve. Heb ik mooi geinstalleerd, maar nu krijg ik error meldingen "Unknown Error occured". Hebben jullie dat ook? Heb hem ook geherinstalleerd..

WinVista - USB van 1.09/2.0 GB vrij.
 
Hmm... Dan weet ik het niet :(
Hopelijk komen anderen nog met tips.

Tijs.
 
Deze is recenter, misschien dat die wel werkt.

Wanneer krijg je de foutmelding trouwens?
 
Geen OpenOffice maar hij werkt wel..? :eek: en @dnties dat was dezelfde file kwam ik achter..
 
Libre Office is de 'opvolger' van Open Office, omdat SUN/Oracle iets met Open Office wilde gaan doen, zoals niet meer updaten, geen geld er meer instoppen, niet meer open source maken of zoiets.

Tijs.
 
Libre Office is de 'opvolger' van Open Office, omdat SUN/Oracle iets met Open Office wilde gaan doen, zoals niet meer updaten, geen geld er meer instoppen, niet meer open source maken of zoiets.
Niet precies, een groot deel van de ontwikkelaars was het niet eens met het licentiebeleid van Oracle. Dus het grootste deel is opgestapt en heeft de Open Document Foundation opgericht, die nu LbreOffice ontwikkeld.

Overigens heeft Oracle Openoffice ondertussen volledig overgedragen aan de Apache stichting, het zou dus best kunnen dat OpenOffice en LibreOffice op een gegeven moment weer samengaan.
 
@Naarling: Bedankt voor de toelichting. :)

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan