Is het veilig om een grafisch tablet op je laptop aan te sluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jezzicaatjuhhh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een vraag:
Is het veilig om een grafisch tablet op je laptop aan te sluiten?

Waarom deze vraag? nou dat zal ik jullie uitleggen.

Vrijdag heb ik een grafisch tablet van sweex gekocht en geinstalleerd op mn laptop (zoals beschreven stond in het boekje). Ik heb het even uitgeprobeerd en daarna de usb kabel uit de computer gedaan omdat ik even mijn gewone muis gebruiken wou, want ik ging skypen met mn moeder. Ik was met mn moeder aan het skypen en ineens liep mn laptop vast. Kheb 10 minuten gewacht en hij was nog steeds vast, dus heb ik de laptop uit gezet door een paar sec op de powerknop te drukken. Toen ik hem weer aan wilde zetten ging dat niet.
Het powerknop lichtje gaat aan en je hoort de ventilator eventjes en na ongeveer 30 seconden valt de laptop uit. Ik heb de batterij vd laptop al eventjes eruit gehad en er weer in gedaan, maar mn laptop start nog steeds niet op.
Ik weet dus niet of het installeren van mn grafische tablet de oorzaak is en aangezien ik zaterdag een nieuwe laptop gekocht heb, wil ik weten of het veilig is om de grafische tablet erop te installeren.

Ik moet wel vertellen dat mn *oude* laptop 4 a 4,5 jaar oud is en de laatste tijd wel vaker raar deed. Zoals vast lopen en na een paar minuten was het weer goed, of vastlopen en dan moest ik hem opnieuw opstarten. Ook werd ie de laaste tijd erg snel heel warm en ging die vanzelf uit als ie te warm werd (wat natuurlijk veiligheid is). En hij was erg traag met opstarten en afsluiten zelfs nadat ik hem opgeschoond had.

Maar goed de belangrijkste vraag op het moment is, kan ik mn grafische tablet installeren op mn laptop, is het veilig?

groetjes jessica
 
ja dat is gewoon veilig. ik denk dat je probleem eerder te maken heeft met de leeftijd van je oude laptop. zie je andere topic hierover.

mocht hij nou op een of andere manier toch niet werken op je nieuwe laptop; je hebt op beide gewoon garantie. mocht hij wederom hetzelfde probleem geven (ik weet vrij zeker dat het niet zal gebeuren, maar just in case), moet je de tablet gewoon retourneren en zeggen dat je dit probleem bij meerdere pc's hebt gehad... zelfde verhaal bij je nieuwe laptop, een tablet aansluiten moet gewoon mogelijk zijn, als ie daardoor crashed heb je alle recht om hem te retourneren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan