Intel HD 2000 GRAPHICS

Status
Niet open voor verdere reacties.

123black

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2011
Is een Intel HD 2000 GRAPHICS een goede videokaart om (niet al te zware) games te spelen?

Mag aannemen dat je dan een Core i5 of Core i7 hebt. Games zoals Command and Conquer, kun je er wel mee spelen. FPS games ben ik bang van niet of met lage instellingen.

Ik heb hier de core i5 2500K en die heeft inderdaad de HD 3000 graphics, volgens Aida 64. echter zijn er verschillende versie, waaronder ook i5 met HD 2000.

Voor het gamen is een losse videokaart beter, maar dan zou ik niet voor een i3 gaan. Eerder in combinatie met een i5.

Afhankelijk van het budget zou ik dan voor AMD gaan en uberhaubt niet voor intel. Voor de prijs van een i3 heb je prima AMD cpu's die meer prestatie leveren.

Ik heb hier de core i5 2500K en die heeft inderdaad de HD 3000 graphics, volgens Aida 64. echter zijn er verschillende versie, waaronder ook i5 met HD 2000.

De 2500K heeft inderdaad een HD3000. Alle andere i5's (m.u.v. de i5 2405S) hebben de HD2000 GPU.

Laatst bewerkt:
Hangt van de toepassing af. Ze zijn redelijk gelijkwaardig.

dragoncomputers is geen zaak waar ik mijn spullen vandaan zou halen
die dingen die zij verkopen zijn vaak gebruikt door winkels als model apparatuur of gewoon weggeven omdat ze niet verkocht werden...

Laatst bewerkt:
Ziet er niet verkeerd uit; http://tweakers.net/shopreview/7607/computer-galaxy.html
Maar laten we overnieuw beginnen voordat het een waslijst wordt van 'is dit goed?' vragen..

Even een paar simpele vragen:
- Wat ga je er mee doen? (bijvoorbeeld lichte games, zware games, videobewerking, simpel office werk, internetten etc etc)
- Wat mag het kosten?
- Welke extra's moet het hebben? (Windows 7 licentie, monitor, toetsenbord etc.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan