Flash of JavaScriptprobleem op IE9

Status
Niet open voor verdere reacties.

InPieces

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2007
Hallo, beste computerhelpers.

Ik had een vraag over een probleempje op IE9. Als ik naar websites ga waar de links van JavaScript gebruik maken (dan zie ik als ik over de link hover een javascripttekstje onderin mijn venster, jullie begrijpen wel wat ik bedoel), kan ik er af en toe niet op klikken. Er komt dan gewoon geen reactie. Ik moet dan eerst de pagina vernieuwen en dan is het wel klikbaar. Hetzelfde heb ik ook op Hotmail, waar ik wel eens de pagina eerst moet vernieuwen alvorens ik op het bericht kan klikken zodat deze wordt geopend. Een derde illustratie is YouTube, waar de screenshots wit blijven. Als laatste is het zo dat Google Maps vast komt te zitten en heel IE vastloopt.

Ik heb deze problemen niet op Firefox of op Chrome. Ik heb geprobeerd dit probleem op te lossen door IE te resetten en Flash opnieuw geinstalleerd (zowel repair als in het helemaal verwijderen en opnieuw installeren). Ik denk dus dat het aan Flash ligt of aan JavaScript. Heeft een van jullie enig idee wat het werkelijke probleem is en hoe ik dit kan oplossen?

Ik bezit een laptop met Win7 Home Premium SP1 32 Bits. 2.10 Ghz en 4G Ram.
IE 9.0.8112
Bij voorbaat dank.

Alle updates zijn geinstalleerd en ik heb de AVG versie die gratis is. Ik gebruik CCleaner vaker om mijn laptop schoon te maken en dat helpt het probleem dus niet. Het defragmenteren ook niet omdat dat ook regelmatig wordt gedaan.

Ik heb alleen Google Toolbar geinstalleerd. Maar het lijkt me sterk dat het aan mijn antivirus is en al helemaal dat het een virus is.

Even een bumpje, volgens het mailtje die ik van Helpmij kreeg, om dit op nieuw onder de aandacht te brengen. Dus wat denkt u?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan