Help mij met mijn TOSHIBA laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaan42

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Hallo,
Ik heb namelijk een laptop TOSHIBA SATTELITE l650-12z system unit.

Als ik mijn laptop opstart staat er:
Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente wijziging in hardware of software.

De computer start opnieuw op met deze foutmelding nadat ik Windows normaal starten heb geselecteerd.

Als ik systeemherstel doe dan laad hij en daarna komt er een zwarte scherm en zie ik alleen de muis.

Als ik er opnieuw windows7 erop wil zetten zegt hij na een tijdje:
Er is een probleem gevonden windows is afgesloten om scade te voorkomen. En dan nog een hele tekst ( Blauwe scherm met witte letters )

Laatst bewerkt:
Heb je de herstelcd gebruikt?

Hoe bedoel je herstel cd? Die heb ik niet gekregen ik heb wel een windows 7 cd thuis maar hij lukt wel bij andere ma bij mij laptop nie. Eerst gaat hij die cd lezen daarna zzwart beeld en gaat die uit.

Bij velige modus komen ook 2 mogelijkheden:: opstartherstel off windows normaal starten :S:S alsi k windows normaal starten doe start hij opnieuw op

Laatst bewerkt:
Oh nu zwart beeld je hebt denk ik een serieus probleem.

Ik denk het ook ik heb echt hulp nodig ik moet mijn laptop weer werkend maken:P

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je aan een nieuwe installatie niet ontkomt, eerst blauw toen zwart.

Kun je al je documenten en foto's nog redden. Ik neem aan dat je toch wel een backup hebt gemaakt. Anders naar de winkel misschien, asl nog iets te redden valt en als het erg belangrijk is.

Ik hoef niks te redden mij maakt niet uit als alles van mijn laptop weg gaat als ik maar weer op internet kan.!!!!.

Ik heb al een windows 7 cd maar ik doe het via bios die cd enzo en dan staat er press any key for cd nogwat dan doe ik het dan komt er zwart beeld dat hij die cd leest volgens mij en dan gaat het opeens opnieuw starten.

Hoe zet ik windows 7 erop hij leest niks als ik cd erin doe alleen via bios maar dan lukt het niet of ik snap het niet :S

Kijk eerst een in de bios hoe de opstartvolgorde (bootorder) is.
De cd-rom moet boven de harddisk staan.

Ik ga het morgen proberen :)
ALS HET LUKT:love:
als dit ook al nie lukt:(:confused::shocked::(:(:(:(:(

Hij leest de cd nu wel maar, hij zegt er is een probleem gevonden windows is afgesloten om scade te voorkomen. En dan nog een hele tekst:S Blauwe scherm met witte letters
!! WAT NU!
Ik heb echt hulp nodig help mij!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Hallo,
Ik heb namelijk een laptop TOSHIBA SATTELITE l650-12z system unit.

Als ik mijn laptop opstart staat er:
Kan Windows niet starten. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door een recente wijziging in hardware of software.

De computer start opnieuw op met deze foutmelding nadat ik Windows normaal starten heb geselecteerd.

Als ik systeemherstel doe dan laad hij en daarna komt er een zwarte scherm en zie ik alleen de muis.

Als ik er opnieuw windows7 erop wil zetten zegt hij na een tijdje:
Er is een probleem gevonden windows is afgesloten om scade te voorkomen. En dan nog een hele tekst ( Blauwe scherm met witte letters )

Hoe bedoel je ik kan nergens bij behalve bios maar daarom probeer ik ook new windows erop te zetten maar dat lukt ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan