pps-bestand bewerken in Impress

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik ben een fervente gebruiker van LibreOffice. Een pps-bestand afspelen in Impress is geen enkel probleem maar kan ik ook een pps-bestand bewerken in Impress? Dat lukt mij niet. Kan iemand mij raad geven,
 
Dank je wel: het klopt. Maar mag ik nog een vraag stellen? Een .pps-bestand kan men met Powerpoint splitsen in beeld(en)- en muziek. Kan dit ook in Impress? Ik vind nergens de mogelijkheid om een .ppt-bestand na opening in Impress op te slaan als web pagina of kijk ik er naast?
 
Wat bedoel je precies met splitsen van beeld en geluid?
Die optie ken ik niet in ppt.
Als je me uitlegt hoe je dit doet, wil ik wel kijken naar Impress.
(Ik werk vnl. met ppt).
 
Ter verduidelijking: ik open het .pps in Powerpoint en sla het dan op als HTML-bestand. Dan wordt het geluid gescheiden van de beelden en opgeslagen als "sound001". Maar ik wil afstappen van Powerpoint en volledig gebruik gaan maken van Impress. Vandaar mijn vraag: kan het geluid van het beeld worden gescheiden, zoals in PP, door gebruik te maken van Impress?
 
Toedeloe , antwoord op je laatste reactie. Nee, in Impress is dat niet mogelijk.

Ter verduidelijking: ik open het .pps in Powerpoint en sla het dan op als HTML-bestand. Dan wordt het geluid gescheiden van de beelden en opgeslagen als "sound001".

En waarom zo?
Sla dat gewoon op als ppt , en knip het geluidsbestand eruit.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet je het antwoord schuldig blijven.
Het lukt me niet om geluid m.b.v. Impress te extraheren.
 
Dank U wel voor de gedane moeite en aan Seniorke dank voor de goede tip. Moest het ooit eens lukken met Impress dan zou ik dankbaar zijn het te vernemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan