Driver 1 cheats voor playstation 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa000

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2011
No damage (geen schade):
L2 L2 R2 R2 L2 R2 L2 L1 R2 R1 L2 L1 L1

No police (geen politie):
L1 L2 R1 R1 R1 R1 L2 L2 R1 R1 L1 L1 R2

Tip:
Als je een heel moeilijk level hebt die je niet kunt halen met schade, en dat de cheat zonder schade doet, doe dan NIET Quick Replay. (In dat filmpje heb je wel schade) en dan moet je hem overnieuw doen. Met geen schade kun je het level alleen niet halen als de tijd op is of als je op de kop slaat. Je moet de cheat(s) in het hoofdmenu invoeren. Niet in het menu cheats. En als je The President's Run haalt (de laatste missie) Heb je alle cheats (Inclusief een paar andere die ik niet heb opgenoemd) Alleen als je bijvoorbeeld de cheat geen schade doet, moet je die inschakelen in het cheat menu, de naam van de cheat geen schade is invincibility. En die van geen politie heet immortality.

Veel succes!

Is al een oud spel, maar heb de ps2 nog liggen, ga zeker even een kijkje nemen of het inderdaad werkt :D jammer dat cheatplanet.(nl/com) niet meer in de lucht is. Ik keek daar vroeger met mijn ps2 altijd voor cheats :D

Trouwens, met Driver voor de ps1 werkt het ook. Wij spelen Driver 1 op de ps2 terwijl hij is voor de ps1. Maar dat kan dus ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan