Mijn Dell latitude c800 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

jor177

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Als ik de voeding erin doe zie ik een groen knipperend lampje op de voeding.
Betekend dit kortsluiting?
Oo, en ga me niet zeggen dat ik maar ff bij de dell support site moet kijken want daar word ik niet wijzer..

Je kan me dan wel een link geven waar ik dan probleempjes kan vinden met deze laptop en dat ik daar kijk, maar ik ga niet weer hopeloos die dell site doorzoeken...

Alvast bedankt, Jordi ;-)

Welkom op Helpmij.nl:)

Ga maar even bij de Dell support kijken. (Grapje)

Probeer het volgende eens;
-accu eruit
-stroom adapter loskoppelen.
-aan/uit knop voor een seconden of tien ingedrukt houden.
Alles weer aansluiten en kijken of de laptop weer wil opstarten.

yo, thx voor je snelle reactie!!!

Oke mm taj hij blijft knipperen en gaat nei aan..

Ook niet na de mogelijkheid die ik aangaf?

nope, ik ken een pc winkel aan de overkant.. zouden ze het daar kunnen oplossen? het zijn tenslotte wel mensen? zij weten oook niet echt alles?

je kunt ook naar de DELL support kijken... :P
neej, ik denk eerder dat je voeding Dood is het is het beste om eerst te testen met
een universele voeding van iemand anders of ie dan wel werkt, en nog steeds niet? dan heeft het te maken met de laptop zelf

http://www.laptopshop.nl/category/45842/adapters.html misschien kun je hier wat vinden

Laatst bewerkt:
jah, het kan ook zijn dat de accu kapot was en dat hij nog steeds gewoon is door gegaan en dat hij nu helemaal kapot is...

Voordat je dit gaat lezen, bedankt voor je tijd ;-)

Oke, ik heb het probleem gevonden en ik ga het zo goed mogelijk proberen te vertelen:

Voeding die ik had voor de laptop: doet het
Accu die ik voor de laptop had: weet ik niet
Computer zelf: doet het maar alleen als ik de oplader erin doe doet hij het niet.

Ik heb net een laptop gekregen waar precies de zelfde accu inzit en die ik ook kan opladen met het snoer wat ik al had.
Ik heb geprobeerd de accu in de laptop tedoen en toen deed hij het wel! ik dacht he! nu doe ik weer gewoon als normaal de oplader erin... maar hij wil niet opladen..
Hij werkt dus alleen op de accu...
Ik kan wel de hele tijd mn accu met die andere laptop opladen en dan weer in de laptop doen maar dat vind ik een beetje irritant...

Mijn vraag is nu... valt dat probleem met opladen te repareren?

mvg Jordi ;-)

klinkt als een probleem met de aansluiting op het moederbord, misschien een keer laten vallen ?

Ik vind het eigenlijk toch wel een snelle laptop voor 512 mb ram en 10 gb hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan