-
17 januari 2012, 18:24
UH - Un Hash (multi-threaded hash cracker)
Hallo,
Graag ontvang ik kritiek op mijn nieuwe programma. Graag alleen mensen met verstand van zaken.
Source (C):
http://www.jori-koolstra.nl/downloads/uh_source.rar
EXE's (Windows):
http://www.jori-koolstra.nl/downloads/uh.rar
Alvast erg bedankt,
Jori.
-
18 januari 2012, 16:50
Giga Senior
-
18 januari 2012, 18:09
-
18 januari 2012, 18:42
Giga Senior
-
18 januari 2012, 18:47
Je roept het toch aan van af de terminal.... dat is met de meeste CLI programma's zo.
-
28 januari 2012, 11:24
-
28 januari 2012, 16:44
Hij werkt goed, met 7 threads running (87% v. processor)
Checkt hij iets meer dan 1 miljoen hashes per seconde.
Verder zou het handig zijn als je hier op deze site een kleine documentatie neerzet om hoe het te gebruiken. Inplaats van dat we uh -h moeten gebruiken.
-
28 januari 2012, 22:16
Senior Member
Hoi,
Het werkt hier goed! Alleen als ik de '-c' optie gebruik, moet die wel achteraan staan, anders komt er een melding dat er dubbele characters zijn....
Misschien ook nog een slimme batch file maken zodat het makkelijker in gebruik is???
Verder dus heel goed en snel! Meerdere threads starten is ook handig, gaat het veel sneller!
*EDIT*
Even snel een voorbeeldje gemaakt! Deze zal 2 simpele vragen stellen en vervolgens gaat het bezig... Niet uitgebrijd getest en alleen voor md5 hashes:
uh - md5 - by MartinJM.zip
Het is een uitbreiding op het programma in deze topic en moet in dezelfde map geplaatst worden.
Laatst aangepast door MartinJM : 28 januari 2012 om 22:33
-
29 januari 2012, 11:09
Bedankt.
Let er op dat als je speciale karakters gebruikt bij optie -c, zoals ", dat die een speciale betekenis hebben voor de terminal.
Ik ben a.t.m. bezig aan een X-platform versie + GPU support. Maar kan nog wel even duren haha (: .
-
29 januari 2012, 11:11
BTW,
Als iemand anders nog meer algoritmes toevoegt (LM, SHA-1, enz.) en ze werken een beetje goed en snel, dan zal ik ze toevoegen aan uh. Post de code dan maar gewoon hier (alleen C a.u.b.)
-
29 januari 2012, 12:01
Senior Member
Zie internet...
Maar is het niet ook mogelijk om dll's te posten? Ik programmeer namelijk niet in C... En ik dacht dat ik er nog wel en paar had liggen.. Maar dat weet ik ook niet zeker...
-
29 januari 2012, 16:45
Dat kan wel, maar die voeg ik niet toe aan het project. Aangezien alles al in C is geschreven en dat ook de taal is waar ik zelf het meest thuis in ben (+ C DLL zijn over het algemeen sneller dan die van bijvoorbeeld VB.NET).
-
3 februari 2012, 12:01
-
3 februari 2012, 16:19
Senior Member
Hoi,
Ik had niks te doen en heb toen nog een voorbeeldje gemaakt: uh - md5 - by MartinJM 2.0.zip
Deze vraagt ook nog welke charset je wil gebruiken...
Het blijft een uitbreiding op het programma van Justic!
-
Berichtenregels
- U mag geen nieuwe discussies starten.
- U mag niet reageren op berichten.
- U mag geen bijlagen versturen.
- Umag niet uw berichten bewerken.
-
Forumregels