Quasar Headset usb op laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saber4

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2012
Goedemorgen Allemaal,

Ik ben net nieuw hier ik heb namelijk een vraag over mijn usb headset ik heb nameijk een Quasar usb headset van trust (http://www.trust.com/products/produ...D&ProductGroupCollection=HEADSETS&artnr=16904) hier is een link naar mijn headset maar als ik op skype ofzo zit dan horen ze mij niet of ze horen mij wel maar dan stem is vervormd alsof je anoniem op tv zit ofzo heb alle instellingen gekeken bij skype en microfoon zelf alles staat goed maar ik zat te denken over geaarde stopcontacten dat kan ik wel proberen maar moet ik dan ook de batterij van mijn laptop eerst leeg laten lopen omdat ik normaal op niet geaarde stopcontacten mijn adapter heb aangesloten.

Met Vriendelijke Groeten,

Maarten Boom aka Saber4 op dit forum :cool::cool:

Heb je al even aan je kabeltje gedraaid toen deze in de laptop zat? Misschien dat deze net verkeerd zit, en dat dit zorgt voor slecht gehoor etc.

Nee dat heb ik nog niet geprobeerd ik zit namelijk op stage nu maar ik kan het wel proberen als ik thuis kom maar ik zat gewoon eerst te denken over geaard stopcontact omdat ik daar wat over gelezen had dat het vaker problemen geeft met usb headsets als je ze niet op geaard stopcontact heb maar dat was meestal met pc's en dus dacht ik met mijn laptop dat ik de batterij eerst helemaal leeg moet laten lopen en dan via geaardstopcontact op moet laden maar bedankt voor je reactie ik zal het gaan testen als ik thuis kom :cool:

Dat is goed, laat het me even weten of dit de oplossing geweest is, anders kijk ik ondertussen gelijk even verder voor je ;)

Is goed zal ik zo snel mogelijk doen en zou het ook uitmaken dat hij net nieuw is een week ofzo heb ik hem nog maar dus als hij nu al zo een soort van kabelbreuk zou hebben door even aan de kabel te draaien lijkt het mij wel erg sterk maar toch ik zal het proberen :)

Laatst bewerkt:
Soms pakt de ingang van je laptop (usb poort) de device niet helemaal goed, dit heb je ook bij o.a. speakers, wanneer er aan het plugje gedraaid wordt kan je de speaker horen kraken, het kan zijn dat deze net niet helemaal goed erin zit (met draaien kun je deze op de juiste manier proberen erin te zetten).

ok dan zal ik het gewoon proberen en dan hoor je vandaag nog wel van me :)

Hey Dennis IT met mij weer ik heb het laten proberen door me broertje uitgelegd wat hij moest doen en dat werkte ook niet hoop dat je snel nog een mogelijke oplossing weet

Dag Saber4
Topic gevonden.
Rechts onderaan in de systray , klik daar eens rechts op het geluidsicoontje. wat krijg je daar allemaal te zien.

op windows 7 ben nu op stage ben met 2 uurtjes thuis maar dan zie ik de geluidsinstelling die gewoon goed staan want ze staan zoals ze automatisch komen te staan het geluid dat anderen horen tijdens gespreken zijn ruis achtig of een soort van vervorminging maar heb een plaatje kunnen vinden http://imageshack.us/photo/my-images/710/fig1.png/ dit kom ik dan te zien hij installeert de driver van mijn headset als ik thuis ben zal ik nog wel een berichtje sturen met wat ik allemaal precies kom te zien en sommigen op andere forums zeggen dat het met de stopcontacten probleem is dat ze niet geaard zijn daarom mijn bericht ook van moet ik dan eerst mijn batterij laten leeglopen omdat ik altijd normaal op een stopcontact zit die niet geaard is

Ik heb je afbeelding eens bezien.
Links zie ik bij apparaat luidsprekers. Welke apparaten worden er nog weergegeven als je op ▼ klikt bij luidsprekers.

dat zou ik zo niet weten zit op stage op het moment maar als ik thuis ben zal ik een berichtje hier op deze post achterlaten met welke je allemaal komt te zien

Welke apparaten gegeven worden zijn usb headphone set en high definition audio apparaat

heb het op msn ook geprobeerd maar daar heb ik het ook op zou het niet aan de headset zelf niet kunnen liggen

Nee dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk Saber, Ik weet zeker dat bij de oplossingen die seniorke gegeven heeft, dat hier een zekere oplossing bij moet zitten. Ik zou alle aangegeven stappen nog eens beter onderzoeken en uittesten, dit helpt altijd bij het probleem/gedane werkzaamheden nog beter beschrijven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan