Problemen met Sitecom 300N WLR-4000 X4 router i.c.m. Apple TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jan164660

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jan 2012
Ik ben in het bezit van een Apple TV en een Sitecom 300N WLR-4000 X4 router. Deze router is bekabeld verbonden met een speedtouch modem. Op de apple tv heb ik een goede bekabelde internet verbinding. Ik kan echter via de sitecom niet terug naar mijn PC ( geen apple ) om toegang te verkrijgen tot mijn Itunes. Zowel wireless als bekabeld krijg ik geen toegang. Via de sitecom heb ik tevens mijn Samsung blueray speler als ook mijn TV aangesloten en dit werk probleemloos. Hoe kan ik dit verhelpen. ?? Dank bij voorbaat voor de juiste tip want ik zie momenteel even geen oplossing voor dit probleem.
Groet, Jan.

Volgens mij heeft dit te maken met een bepaald protocol (bonjour ) wat nodig is voor Apple hardware en het streamen van bestanden. Dit zit denk ik niet in sitecom routers, je kan eventueel kijken naar een linksys e4200 router of zijn goedkopere broertje, de linksys e2000. Met die routers moet het werken.

Dit probleem is bij ons inderdaad bekent, wij zijn bezig om dit probleem op te lossen.
Dit zal doormiddel van een (automatische ) firmware update opgelost worden welke ook zsm op de website word geplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan