Het gratis boekhoudprogramma BoeKet nu aangepast voor Acces 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartSr

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
In dit eerdere topic bood ik mijn gratis Boekhoudprogramma aan.

Maar dat was een versie in Access 2003 en ik vond -tja, ik weet het, beroepsdeformatie - dat het toch ook moest kunnen draaien in, om te beginnen, Access 2007.
Die omzetting was echter een hele klus, ook al omdat ik inmiddels dertien jaar geniet van mijn pensioen, de kennis daardoor wegzakt, en Microsoft komt met , in mijn ogen, steeds vreemdere Office-versies....:o

Om te beginnen haalde ik alle menu- en werkbalken er uit en verving ze door knoppen.
Het startscherm ziet er in de nu zo uit:

schermBoeket.jpg

en is nu één grote blokkendoos.

Heb je interesse - om het te gebruiken of om er van te leren - (De versie van het eerdere topic leverde 125 aanvragers op!) stuur me dan een email (bart.kuijer@ziggo.nl), dan stuur ik je de .mdb versies, compleet met Help-schermen. Let op, het kan nog wel een paar dagen duren, want de Helpschermen moeten nog worden aangepast.

Bart

BartSr

Na een versie 5, waarin een voorraadadministratie en een facturering is toegevoegd (webshops) is er nu versie 6 waarin een uitbreiding met een projectadministratie. Aanvragen hoeft niet meer: het staat allemaal op mijn site http://www.bartkuijer.nl onder En hier iets geheel anders

Bart

Maar Bart,

Dit is geweldig!
Super bedankt :thumb: Ik kan je niet vaak genoeg bedanken :D

Op korte termijn wil ik muziek producer lessen gaan geven. Ook wil ik een opname studio"tje" beginnen. http://www.DAMusic.nl
Ik ben op zoek gegaan naar opensource boehoud paketten. Helaas is opensource niet altijd gratis.
Om de kosten de drukken ben ik wezen rommelen in MS Access.
Na Wat zoekwerk ben ik op jou site terecht gekomen en werd verwelkomd met een prachtig "Boeket". :shocked:

Ik ga het meteen uitproberen.

Vriendelijek groet,
Daniel

Laatst bewerkt:
Daniël,

Graag gedaan, ik hoop dat je er veel profijt van zult hebben.
Ennnn....kijk ook even naar mijn site www.bartkuijer.nl . Bekend terrein?

Bart

Haha ja ik zat net naar wat nummers te luistren.
Wat mooi zeg. Diepe teksten ook.
Het verhaal over hoe het nummer "I’ll see you in my dreams" ontstaan is...
Zo herkenbaar he. Lekker *.MIDI bestanden door-mailen.

Eerlijk gezegd speekt de intro van "In de koele schaduw" mij wel aan.
Ik word er gewoon blij van.
Beetje herinneringen aan dit nummer: Gorillaz - The Swagga.

Keep it up :thumb:
Lekker bezig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan