Videokaart stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickMetProbleem

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2011
Hallo mensen dit is mijn verhaal

Ik ging rond de sinterklaas tijd met mijn vader&vriend (geen homo :p) een nieuwe pc halen, een game computer met een grote TFT. toen ik zei dat ik o.a Call of duty speel zei hij dat hij beter een nieuwe videokaart erin kon stoppen want dan zal die meer aan kunnen. na 10minuten had hij in de winkel de videokaart erin gezet.
we gingen naar huis en installeerde de pc, hij deed het PERFECT niks op aan te merken.
Ik sloot mijn computer op de juiste manier af, en de volgende dag zag ik bij Call of duty allemaal hapers/lichtflitsen door het beeld gaan. dit is heel irritant. ook valt mijn beelscherm regelmatig uit (voor 2 seconden en dan kan ik weer verder spelen), bij call of duty loopt hij ook regelmatig vast dan druk ik op Ctrl+alt+del en dan taakbeheer en dan doet hij het weer gewoon verder. deze computer is best nieuw en ik hoop dat ik nog garantie heb, wat moet ik doen? naar de winkel gaan en misschien betalen, of een oplossing zoeken en dan geld besparen?

Ook wordt ik op deze site regelmatig geholpen.
iedereen heeft het over Nvidia drivers installeren, dit doe ik ook vaak maar er gebeurt niks

Mijn pc

Fabrikant : MP Systems
Model : MP Computer
Processor : Intel(R) Core(TM) i5-2300 CPU @ 2.80 GHz
RAM : 4GB
Type systeem : 64 bit

alvast bedankt!

Als ik jou was zou ik gewoon even ermee naar de winkel gaan, meestal kunnen die het wel voor je oplossen.

Hoi,

Zijn alle oude stuurprogramma's van je oude videokaart ook verwijderd???

Je kunt eventueel ook naar apparaatbeheer gaan, daar je videokaart opzoeken en dan naar eigenschappen gaan. Daar kun je "vorige stuurprogramma's" terugzetten.
Dit wil ook nog wel eens helpen.

Gr Jos

Hallo jos.
Als ik mijn video kaart zegmaar 'reset' kan het dan beteken dat ik games kwijt ben en dat mijn pc nog meer kapot gaat?

En mijn data kan ook niet verloren gaan?
en hoe zit het met de raatsels/lichflitsen in het beeld

Nee, je data raakt ook niet verloren en heb je die raatsels/lichtflitsen bij meerdere spellen? of alleen bij dat spel?

check of alle kabels goed zijn aangesloten en als dit niet het geval is dan terug naar de winkel ermee niet zelf gaan lopen sleutellen ik neem aan dat je garantie hebt?

Laatst bewerkt:
Die flitsen heb ik bij CoD spellen, maar niet bij de lichtere spellen zoals minecraft,mta sa

ik raad je aan om uit te zoeken of je nog garantie hebt vaak heb je 1 jaar garantie bij een nieuwe pc kan soms meer zijn

Tijd om leven in te blazen.

Ik kan windows live moviemaker slecht gebruiken. wat kan hier het probleem van zijn?
En ik ga binnenkort waarschijnlijk naar de winkel toe

Je had het direct al moeten doen de dag daarna, want zo is niet werken, ik blijf toch niet sukkelen met een kapotte GTX 570 (noem maar een zijstraat) je geeft er geld aan uit (veel soms) en dan wil je gewoon een degelijk en goed product. Waarschijnlijk is bij de installatie iets niet goed gegaan, niet aan rommelen gewoon de winkel laten doen, en eissen voor een nieuwe videokaart.

Mijjn topic is verplaatst naar hier ±

Melding, the NVIDIA OpenGL driver detected a problem with the display driver and is unable to continue. The application must close

Error code 3

Laatst bewerkt:
we hebben je al meerdere malen het zelfde advies gegeven
als je geen gehoor wilt geven dan heeft geen zin om advies te geven

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan