Op zoek naarSerivcepack 6 NL voor Windows NT 4.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet niet waardoor het komt, maar ik krijg bij elke website waar ik probeer te uploaden fouten, bij RapidShare, MediaFire, SkyDrive, ...
 
Ik zit er erg om verlegen dus zou erg gelukkig worden indien je me kunt helpen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook op zoek naar sp6 voor windows nt. Als je wil kan ik je wat schijfruimte geven op mijn server zodat hij weer online komt.
 
@nootjesbv: stuur me een mailtje op didou@scholit.nl want via het forum gaat dit lang duren. Tobias heeft zo'n beetje alles maar is mogelijk op vakantie. Ik heb SP6 NL en EN ook voor je.
 
Hallo mensen, ik ben inderdaad 3 weken op vakantie geweest. Had ik eigenlijk even in mijn handtekening moeten zetten, maar goed.
Als iemand nog Service Packs voor Windows NT 3.1, 3.5, 3.51 en/of 4.0 nodig heeft, dan hoor ik dat graag.

Ik heb alle (in mijn bezit zijnde) Service Packs voor Windows NT 3.1 tot 4.0 online geplaatst op deze locatie: *KNIP*



[Mod edit]Ook deze topic gesloten om dezelfde reden als de onderstaande topic gesloten is;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/737791-Aan-alle-Windows-NT-4-0-gebruikers
[/Mod edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@tobiastheebe
Er zijn verschillende topics van jouw door de hoofdmoderator gesloten voor het plaatsen van downloadlinks waarvoor Helpmij.nl geen verantwoording neemt.
Je plaatst nu een bericht omdat op een andere manier te doen maar dit topic is van begin 2012!
Uit de voorwaarden:
Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.
Niet op prijs gesteld wil zoveel zeggen als: niet toegestaan! Ook niet in je eigen topic.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan