Op zoek naarSerivcepack 6 NL voor Windows NT 4.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

tobiastheebe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2012
Berichten
1.013
Ik ben al een behoorlijke tijd op zoek naar Service Pack 6(a) voor de Nederlandse versie van Windows NT 4.0, maar heb dit enkel voor de Engelse Windows NT 4.0 gevonden... :( Heeft er iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Ik heb nu alleen SP1...
 
Laatst bewerkt:
Zal wel een vergissing van je zijn, want zover ik weet bestaat er alleen SP4, dus niet SP6, voor W2000.
Er bestaat wel SP6, maar dan voor Windows NT 4.0 ...

SP4 voor W2000 NL

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Ja, het is inderdaad een vergissing! :p

Ik ben inderdaad op zoek naar SP6(a) voor Windows NT 4.0, zowel de Server- als de Workstation-versie, beide Nederlands. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat ik de service pack voor Windows NT 4.0 op de Microsoft site heb gevonden. Ik kan niet even snel een link geven, ik zit op school:(.
 
Bedankt voor de link, Tijs.
Ik heb zojuist een bericht naar het e-mailadres gestuurd, hoop dat er gereageerd wordt... :rolleyes:
 
Ik heb je titel maar aangepast, welke je zelf ook binnen 24 uur nog kon aanpassen. Tevens naar de juiste sectie verplaatst.
 
Bedankt voor de wijzigingen, crash.
Ben pas net op dit forum en weet nog niet hoe alles werkt... :)
 
Heeft er iemand misschien nog SP6 voor Windows NT 4.0 NL in het archief? Ik kan alleen Service Packs voor de Engelse Windows NT vinden, en de links naar de Nederlandse Service Pack bij Microsoft lopen dood... :(
 
Heb nog steeds geen downloadbare Service Pack gevonden...
Ik heb op Wayback Machine (waar men vroegere versies van een breed scala van websites kan inzien) de oude pagina's van Microsoft Nederland doorgelopen. Ook deze links lopen dood.

Deze pagina heeft links naar Service Pack 5, maar lopen dood: http://web.archive.org/web/20030203014735/http://www.microsoft.com/ntserver/nts/downloads/recommended/sp5/x86Lang.asp. Ik wordt dan naar een andere pagina doorverwezen, maar die heeft alleen een Japanse en Braziliaans-Portugese versie.
 
Laatst bewerkt:
bassie9, Ellasar, hebben jullie al iets kunnen vinden? Als iemand een link kan geven, dan ben ik deze eeuwig dankbaar! :D
 
Mooie vondst, TheKnight! :thumb:

Service Pack 3 zou al een mooi begin zijn. Als je een link zou kunnen geven naar één of meerdere bestanden die je hebt gevonden, dan zou dat super zijn! :)
Internet Explorer 6 SP1 had ik al eerder van Microsoft gedownload.

Service Packs CD 1
Staan hier Service Packs op van verschillende besturingssystemen?
 
Laatst bewerkt:
! Windows NT SP6 EN/NL gevonden !

YES! IK HEB SP6 EN/NL EINDELIJK GEVONDEN, MENSEN! :D

Hierbij de link voor iedereen die er belangstelling voor heeft:
http://www.adzi.nl/ADZI.rar (120 MB).
Het bestand (38 MB) staat in directory ADZI 1.006a CD\Service\NT4SP6\.
De Engelse en Nederlandse versie zijn beiden present.

Bedankt voor de hulp iedereen! :thumb:

EDIT 1: Ik ben erachter gekomen dat het SP6a is (allerlaatste versie). Mijn geluk kan niet meer op! :p
EDIT 2: In het RAR-bestand staan ook de Nederlandse Internet Explorer 5.5 SP1 en 6.0. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hierop gezocht: 'SP6AI386.EXE NL', hiermee kwam ik uiteindelijk hier terecht (zoekresultaat 5). In dit PDF-bestand staat op pagina 5 de bestandsnaam waarop ik zocht.

Ik heb Windows NT 4.0 SP6a NL nu op dit systeem draaien en het loopt geweldig! AGP-videokaart draait op 1280*1024*16 :cool:, geluid werkt, RAID geconfigureerd, netwerkkaart werkt.

Ik zal ook nog proberen aan de Security Rollup Package te komen.

Ik probeer aan alle besturingssystemen van Microsoft te komen, ik denk dat ik er bijna ben. :D
Heb naast MS-DOS ook nog een stuk of 30 versies van CP/M liggen, oudste dateert van 1978 en was voor deze 'computer'! :shocked:

EDIT: Ook de Security Rollup Package is inmiddels gevonden, en wel hier. Die heeft Microsoft nou nog wél online staan! :) Pakt zonder fouten uit met WinRAR, certificaat is ondertekend in 2001.
 
Laatst bewerkt:
tobiastheebe zei:
Mijn huidige verzameling besturingssystemen van Microsoft:

Niks zichtbaar, gezien je linkt naar een locale schijf op je pc.;)
 
Daar kan een mooie factuur van Microsoft naar toe.:p
 
@thobiastheebe : Ben ook op zoek naar Windows NT SP6a NL. Ik had geen idee dat daar nauwelijks meer aan te komen is via de reguliere kanalen als Microsoft. De eerder dit jaar gedeelde link loopt dood. De domeinnaam is in quarantaine, waarschijnlijk niet verlengd.

Kan iemand me nog helpen aan deze service pack?
 
Laatst bewerkt:
@desperadoo7

Microsoft heeft doodleuk nog links staan naar de Nederlandse versie, maar die lopen gewoon dood.

De website www.adzi.nl is inderdaad uit de lucht gehaald. Waarom, geen idee. Ik ga proberen het Service Pack 6a en de Security Rollup Package (updates uitgebracht na SP6a) ergens te uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, hoewel Windows NT4 natuurlijk bijna nergens meer in productie draait is het soms nodig om oude gegevens terug te kunnen lezen in dezelfde omgeving waar het oorspronkelijk in zat! Dus moet ik even terug in de tijd....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan