Na vehuizing van hosting en poort verandering zijn mijn outlook mails weg!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

stone17

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Geachte forumlezers,

Na vehuizing van hosting en poort verandering zijn mijn "oude"outlook mails weg!!
Ik heb microsoft outlook 2010 en had imap en poort 25025 ingebruik. (Nu mail(pop3) en poort587 als instelling)
Omdat ik geen mails meer kon ontvangen heeft de hosting aangeraden om poort 587 te gebruiken. Dit gaf weer mails binnen,maar wat bleek de oude mails waren weg??
Wie kan mij helpen om de niet zichtbare pst bestanden weer in outlook te krijgen!!
Ik zag wel 2 pst paden op de C:\ staan maar zijn niet te benaderen?
Alvast bedankt

Als dat nog op die andere server staat, waar j (mischien) ook gebruik van imap maakte, dan is de kans dat ze daar nog staan, of dat ze eeuwig naar de bitjes hemel zijn verhuist ;)

Suc6! :thumb:

Heb je een backup van je PST bestand gemaakt? Normaal is je lokale PST bestand niet weg omdat je een poort wijzigt.

Bedankt voor de reactie,

Nee,ik heb geen backup! omdat ik ervan uitging dat alles wel zou blijven staan in mijn outlook bij een poort verandering.
Wel zie ik 2 verschillende (qua grote en datum) pst. bestanden op mijn C:\ staan.
Als ik hier op klik kom ik weer in mijn outlook zonder de oude berichten terrecht.
Het lijkt me, wat je al schreef dat dit toch local opgeslagen is. Maar kan je deze 2 pst bestanden samen voegen?(copy/plak of importeren)?
Verder schreef de Hosting dat je met een nieuw account en een ip adres van hun de bestanden kon overhalen,maar dat durf en begrijp ik niet helemaal.(want straks ben ik alles kwijt) Maar als je hier ervaring mee hebt laat het me weten?
Alvast bedankt

@Stone17 Is het reeds gelukt om de gegevens van beide PST bestanden samen te voegen?

Bedankt Forum,

Ik heb nog een account aangemaakt met het ip-adres van de server als inkomend en nu is de verdwenen mail weer terug.
Dus opgelost!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan