Winrar wil niet uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Goedemiddag,

Ik loop tegen het probleem aan dat Winrar een rar-bestand niet wil/kan uitpakken. Ik krijg de foutmeldingen:

! ...De totale pad- en bestandsnaamlengte mag niet 260 tekens overschrijden
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
! ...De bestandsnaam of -extensie is te lang.

Wie kan me helpen aan een oplossing? Alvast reuze bedankt!

Groet,
Ramon

Het staat er al hè ;-)

Maak even een andere bestandsnaam aan, deze is te lang of naar een andere map laten uitpakken want waarschijnlijk pak je nu uit naar een ver onderliggende map.
Pak eens uit naar bijvoorbeeld C/joumapnaam

Laatst bewerkt:
Met 7 zip is het gelukt! Wel een stuk trager dan Winrar, maar ik hoefde de bus niet te halen :D. Bedankt voor de tip vanschagen!

Groet,
Ramon

Het staat er al hè ;-)

Maak even een andere bestandsnaam aan, deze is te lang of naar een andere map laten uitpakken want waarschijnlijk pak je nu uit naar een ver onderliggende map.
Pak eens uit naar bijvoorbeeld C/joumapnaam

Padnamen in het ingepakte bestand kunnen ook voor problemen zorgen.

Padnamen in het ingepakte bestand kunnen ook voor problemen zorgen.

En daar gaat het waarschijnlijk om, want ik doe alleen maar rechtsklik en dan "hier uitpakken". Anyway, mijn probleem is in ieder opgelost.

Maar het is wel een weetje voor een volgende keer want Terrarabo heeft wel gelijk.
Als je al diep in de directoryboom zit kan dat hetzelfde probleem opleveren.

Nu ik het achteraf zo lees is dat natuurlijk logisch. Weer wat geleerd voor een volgende keer. Thanx iedereen:thumb:

Dank voor de aanvulling edmoor want deze kennis heb je wel nodig want een ander programma lost het niet altijd op !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan