• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Printen op stickervel in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albatros

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Hoi,

In Excel wil ik gaan printen op een A4 stickervel, met 24 stickers van 70 x 36 mm.
Het stickervel heeft een boven- en onder marge van 5 mm.
Nu lukt het mij niet om in Excel vanaf deze 5mm te gaan printen, zelf niet als ik de boven en ondermarge op 0 mm zet. Excel begint elke keer vanaf ca. 1.5 cm. te printen
Dit kan niet aan de printer liggen, want als ik adres stickers in Excel koppel met een stickervel in word, dan gaat dit wel goed.
Echter ik wil dit in Excel doen.
Heeft iemand hier als een oplossing voor?

Albatros

Als het een stickervel is van een bepaald merk, wil er op de site van de maker nog wel eens een addin staan voor de layout.

Jan,
Bedankt voor de reactie.
De software van Avery heb ik gedownload, en uitgeprobeerd. Maar vervolgens wordt er vanuit Excel een Word stickervel-document geopend.
Graag wil ik alles in excel houden.

Albatros

Danny,
Bedankt voor je reactie.
Het Excel bestand heb ik geprobeerd, maar helaas, er blijft een (te) grote bovenmarge over. Ik ga het probleem maar oplossen, door de eerste 3 bovenste etiketten kleiner te maken.
Bedankt voor het meedenken.

Albatros

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan