Google chrome loopt regelmatig vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartmill

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
365
Sinds kort loopt google chrome regelmatig vast, zonder enige error o.i.d. Soms werkt hij ruime tijd goed (of zelfs een hele dag) en soms 5x achter elkaar vastlopen, zonder iets speciaals te doen.

Voorheen werkte hij prima.

Wat kan dit zijn/hoe los ik het op?
 
Heb je geprobeerd via configuratiescherm Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren? Dat zou ik eerst doen en als dat niet helpt opletten wanneer die vastloopt. Misschien zit er een patroon in?
 
Hallo Bart. Heb je windows 32 bits of 64 bits. Of wat heb je. Of nieuwe install zoals damnsharp al zei. Oude eraf gooien.

Installeer deze eens als administrator, zou dat kunnen
 
Ik zal hem er even afgooien en erop zetten, mogelijk werkt het dan weer. Had hier niet eens aan gedacht :eek:
 
Bij chrome rechts zit een sleutel rechtsboven in je beeldscherm. Klik eens op die sleutel en dan op help. Ga daar eens naar help oplossingen er staan diverse dingetjes bij. Heb je de laatste flashplayer geinstalleerd. Dan zie je problemen met installatie en bijwerken en nog meerdere. Ga daar eens mee aan de slag. En kijk eerst even hier.

Heb je de laatste nieuwe dus al geinstalleerd neem ik aan.

http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Google+Chrome+16.0.912.77-dicht-vier-beveiligingslekken
 
Ik denk dat het ergens anders zit, iets heel raars.

Het is bijna altijd als ik iets in de browserbalk typ. Gister wilde ik naar easportsfootball.com/creationcentre. Op het moment dat ik de "a" achter de "e" wilde toetsen liep hij vast. Enkele andere combinaties werkte wél met de "e" als eerste letter, andere met de a als 2e ook. Er zijn denk ik meer combinaties, maar het is een beetje veel werk om deze uit te zoeken.

Toen dit gebeurde herkende ik het direct van andere momenten, waar het ook zo was dat hij hierbij vast liep.

Kun je leuk gaan zeggen "begin altijd met www" maar de browserbalk bij google chrome kan ook direct worden gebruikt als zoekmachine. Niet erg handig dus.
 
Ik denk na wat speuren dat je flashplayer de boosdoener is.
https://groups.google.com/a/googleproductforums.com/forum/#!topic/chrome-nl/b8OL2mbp0Q8

Wat je kunt doen is met de rechtermuisknop op je chrome klikken. Dan klik eigenschappen, dan klik op vorige versies. Klik dan op langer geleden geinstalleerde (selecteren) versie en onderin zie je terugzetten. Probeer dat eens eerst. Ik denk dat er een buck zit in de nieuwste Chrome.

Lukt dat bij jou?? Ben benieuwd.
 
teruggezet naar 18-11. Probleem blijft. oudere versie is er niet???
 
Correct seniorke, als ik het bericht lees. Dus een vette buck begrijp ik. Gooi flashplayer als je die hebt er toch maar eens af. Dan wil ik het nog wel eens zien. Alle oplossingen ten spijt to nu toe. Tjonge jonge wat een gedoe met dat ding zeg.
 
combinatie t + o werkt blijkbaar ook niet. Zal er morgen naar kijken. Nu slapen:p

Ik laat het wel weten!
 
Kan flash player niet vinden in configuratiescherm, maar dit "zit" in de browser ofzo toch? want als ik het me goed herinner moest ik hem voor IE/mozilla/chrome apart installeren.
 
Wat een humor *ahum*.

Ik flash player eraf gooien; staat er steeds: Flash player werkt nog altijd. Nog een keer, nog een keer... niets.... Verder gelezen, blijkt chrome een geïntegreerde flashplayer te hebben. Je moet enkel controleren of chrome up-to-date is. Dit is hij, dus of de hele update is #($%$%( of het is een ander probleem..

Het is er trouwens nog altijd. ea in de browserbalk geeft een crash.
 
Werkt ook niet.

Gehele probleem is nu: als ik iets "zoek" in de browserbalk, loopt hij soms vast. Op zich geen kleine moeite om "google" te typen, maar als je het eenmaal bent gewend is het best irritant.

Daarnaast zijn er ook nog een aantal sites die ik via google moet bezoeken. Best...........
 
Je zou haast gaan denken dat het toetsenbord niet goed werkt. Heb je een los toetsenbord?? Vervang die eens door een toetsenbord te lenen. Omdat je laatst zei

"hij doet het nog altijd"....
 
Nee, andere programma's (andere browsers) hebben hier geen problemen mee. Als mijn toetsenbord niet goed functioneerde had ik dit tijdens het typen van mijn stageverslag hier vast last van gehad, en dat is niet zo.

Het zijn bepaalde combinaties. VB van wel en niet crashes:

Eerste letter T
Tweede letter I
Crash

Eerste letter P
Tweede letter I
Geen crash

Eerste letter T
Tweede letter R
Geen crash

Het is dus specifiek de combinatie T+I, en niet ��n van de twee. Zo zijn er tal van andere combinaties, die ik zo snel niet kan noemen.

Hoe dan ook gaat mijn laptop binnenkort helemaal leeg, mogelijk dat het daarna is opgelost.
 
Ja dat blijft dus een probleem. Je zou nog even deze toe kunnen passen en hopen, het z.g. botte bijl werk. Alles uitzetten en batterij verwijderen terwijl de laptop niet aan de stroom hangt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan