Ik heb de indruk dat er langs elkaar heen wordt geschreven. Farbak heeft het enerzijds over Outlook en de overstap van Online naar Ziggo en anderzijds heeft Farbak het over webmail van Online.
Wat het eerste betreft (Outlook en de overstap naar Ziggo) is idd. zoals edmoor zegt een paar kleine aanpassingen nodig binnen Outlook alvorens de mail weer binnenkomt en verzonden kan worden. Daartoe moet je (Farbak) simpelweg de welkomstbrief van Ziggo raadplegen, daar staan de accountgegevens in. Binnen Outlook moet je dus je account bijwerken van Online naar Ziggo.
Als je met 'Mijn Ziggo' problemen ondervindt dan zal je even de Helpdesk van Ziggo moeten bellen (nou ja, even..................

)
Wat webmail van Online betreft, is het een geheel ander verhaal. Webmail lees je in je browser en dat staat geheel los van Outlook. Als je (Farbak) idd. volledig van Online naar Ziggo bent verhuisd dan is je Online account hoogstwaarschijnlijk gedeactiveerd / niet meer geldig. Dan kan je webmail proberen te lezen tot je een ons weegt, dat gaat niet meer lukken.
Enne offtopic : ik neem aan dat je 'gevallen' bent voor de reclame van Ziggo v.w.b. zo'n totaalpakket, want vanwege ontevredenheid over de Online internetverbinding zal je (denk ik) niet overgestapt zijn? Ook ik heb nu een jaar of 4 Online en van al mijn providers die ik heb gehad, is Online de meest stabiele. 3 of 4x een (in tijd uitgedrukte kleine) storing in 4 jaar gehad en dat was dan ook nog eens een landelijke storing en geen 'vage' wijk of persoonlijke huisstoring.