anti spyware aanschaffen zonder creditcard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kadin

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2010
Berichten
44
helaas is mijn pc getroffen door security shield. ik heb malwarebytes maar ook combofix geprobeerd helaas hebben deze geen infecties aangetroffen.
nu wil ik wel betalen voor een goed programma die de security shield wel vindt en kan verwijderen maar ik kom alleen porgramma's tegen die je wel online kunt kopen maar alleen met een creditcard, en dat heb ik niet.
weet iemand hoe, tegen betaling, aan zo'n programma kom?
ik heb diverse handleidingen gevonden om het zelf handmatig te verwijderen, maar daar begin ik liever niet aan om ergere problemen te voorkomen..:)

wie heeft een goed tip?
bedankt alvast!

ps ik heb windows xp.
 
Kadin,

Heb je al geprobeerd om MB of combofix in veilige modus te laten scannen? Meestal heeft het dan een beter effect, ook zou je Hijackthis er eens op los
kunnen laten uiteraard ook in veilige modus. De veilige modus in windows bereik je meestal door tijdens het opstarten de F8 toets herhaaldelijk in te drukken,
je krijgt dan een keuze menu waarin je kunt kiezen met de pijltjes toetsen voor de veilige modus.

Groet,

Remy
 
een systeemherstel uitgevoerd in veilige modus kan ook relaas brengen ;)
 
Kijk eens na of hier instructies staan voor verwijdering die overeenkomen met de versie Security Shield die jij blijkbaar op je computer hebt?
PS: Denk eraan dat Security Shield zelf geen malware hoeft te bevatten. De bedoeling is namelijk alleen jou 'bang te maken' om te betalen voor het (verder onnutte) programma...

Tijs.
 
systeemherstel

dag

ik heb mb wel in de veilige modus gedaan (met netwerkverbinding), combofix niet in de veilige modus.
nu ik ga jullie tips uitproberen, HEEL erg bedankt daarvoor.

toen het virus verscheen heb ik steeds op NO geklikt bij de vraag, do you wan't to go on without protection?
dat leek me wel verstandig. ik had wel browser problemen.......

het groene icoontje van security shield zie ik nu niet, misschien is het toch opgelost...???

even een vraag: als ik systeemherstel ga doen in de veilige modus, dan zonder netwerkverbinding??

dank voor alle hulp en tips!
 
zonder netwerkverbinding lijkt in dit geval meest aangewezen
 
en zonder kreditkaart kun je natuurlijk hier terecht.
 
Hallo,

Er bestaan ook gratis virusscanners zoals Microsoft Security Essentials, en nog veel meer scanners.
 
Naast de (schaamteloze? :p) suggestie van puppie kun je natuurlijk ook een prepaid creditcard nemen, mocht je ooit aankopen willen doen met creditcard.
link naar een dergelijke dienst.
 
ik had begrepen dat virusscanners de security shield niet kunnen verwijderen..
daarom volgde ik het advies om goede antispy ware te laten draaien.

maar dankzij de tips op dit forum lijkt het erop dat er nu geen problemen meer zijn, HOERA
hoef ik toch niks te kopen, fijn.

van de mogelijkheid prepaid creditcard had ik nog nooit gehoord, dat is ook handig.

enne ik heb me niet gestoord aan de reply van puppie:)

bedankt voor alles:love:
 
Als je vraag nu is opgelost: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
laat ook effe weten welke oplossing voor jou heeft geholpen altijd handig voor alle forumleden als ze ook met dit euvel te kampen krijgen ;)
 
ik weet niet wat uiteindelijk heeft geholpen maar wat ik gedaan heb:
malwarebytes in veilige modus met netwerkverbinding.
combofix, wat een beetje tricky is om te doen, maar toch gedaan:(
en uiteindelijk sysyeemherstel in veilige modus zonder netwerkverbinding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan