raar bestand in usb stick eigen bestanden weg

• Onderwerp starter Onderwerp starter rickm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rickm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
beste mensen,

ik heb een groot probleem ik heb hier een 32gb silicong usb stick.
er staat hier belangrijke foto's op.
ik deed mijn usb stick in de computer en er staat een raar bestand in al mijn eigen bestanden zijn ook weg ik kan dit bestand ook niet openen.bij eigenschappen staat bestandstype:/θ-bestand.

wat kan ik hier aan doen software?ik wil hier alles voor doen dat hij het weer doet mischien een mogelijkheid bij een winkel na te laten kijken?
ik hoor graag wat jullie hier van zeggen
alsvast bedankt !

groetjes
rick

ScreenShot003.jpg
ScreenShot002.jpg

Het bestandssysteem is corrupt. Vandaar de vreemde tekens. Ik denk dat je de inhoudt nu niet meer terugkrijgt omdat de administratie van de bestanden in de partitie tabel zoals de FAT en NTFS niet meer goed is. Je kan schijfcontrole doen met een speciaal daarvoor bestemd programma. Ik weet nu niet iets dat gratis is. Zoek naar "Partition Repair" en kijk anders op een bootdisk zoals Hirens BootCD of er zo een programma op staat. Meestal zijn het gratis downloads maar toch versies om uit te proberen en moet je ervoor betalen voor dat het werkt.

Mijn oog viel op de merknaam en de grootte van de pendrive. Het is natuurlijk zo dat er erg veel namaak gemaakt is. Deze namaak kan je bestellen op Internet. Er is dan een aanpassing gemaakt in de FAT waardoor het lijkt alsof er 32 Gb op kan maar het is in feite een hele kleine stick. Wordt de capaciteit overschreden dan worden de bestanden overschreven of treden er andere fouten op en wordt er gevraagd om de stick te formatteren, wat dan steeds mislukt. U zou eens moeten nagaan of dit een onechte stick geweest is, bijvoorbeeld aan de hand van de bron of de prijs van het artikel. Ik heb wel programma's gedownload die zo een drive ontmaskeren maar weet niet waar ik die heb. Alfred 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan