Vrienden kunnen mijn Minecraft server niet joinen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Zoiezo al bedankt voor de moeite - uitleg!

Maar helaas gaat het bij stap 4 mis. Ik open kladblok, CTRL C + CTRL V de tekst in kladblok en sla het op als Run.bat en onderaan als ´Alle bestanden´ (oid) opgeslagen.

Het .bat bestand zie ik in de map staan. Als ik die open krijg ik de melding dat hij niks heeft gevonden.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Gijs.
 
Probeer deze versie eens

Code:
@ECHO OFF
SET BINDIR=%~dp0
CD /D "%BINDIR%"
java -Xmx1024M -Xms1024M -jar craftbukkit.jar
PAUSE

en sla dit op als "Run.bat"

als het nog niet werkt kun je dan vertellen wat de foutmelding weergeeft.
 
Probeer deze java versies beide te installeren:
32 Bit
64 Bit

Je hebt ze beiden nodig om het goed te laten werken. Probeer daarna de code die ik als eerste had aangegeven.
 
Geprobeerd, nu krijg de melding: Unable to acces jarfile craftbukkit.jar.

Ik heb maar eens op de Craftbukkit server gedrukt, en toen kwamen wél alle bestanden in de map te staan. Misschien was dit de fout?

Plaatje:

bestanden server.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ooops mijn fout, ik was vergeten dat de server getweaked is.
verander de naam "craftbukkit-1.1-R4 (1)"
naar "craftbukkit-0.0.1-SNAPSHOT"
 
Ja, waarschijnlijk kon hij de snapshot niet vinden de nieuwste update een andere naam heeft.
 
Heb de naam veranderd, Run nog een x uitgevoerd en nog steeds dezelfde foutmelding.. *zucht*
 
Momentje ik upload een template voor je

[EDIT] Klaar met uploaden, download dit bestand pak het uit en voer "Run.bat" uit:

Download server files
 
Laatst bewerkt:
Het is een .rar bestand. Dit is een bestand waarin je normale bestanden kan inpakken en kan versturen, gezien je geen mappen kan versturen kun je op deze manier wel mappen en bestanden delen. Op http://www.winrar.nl/ kun je WinRAR downloaden. Na het installeren hoef je alleen rechtermuisknop op MC.rar te klikken en op Uitpakken in "MC"
 
Ga naar de map waarin je alle items tot nu toe heb gezet en verwijder alle items die daarin staan.
Daarna verplaats je het MC.rar bestand naar die map en klik op Hier Uitpakken
Klik op Run.bat om de server te starten
 
Vooruitgang, maar nog steeds niet goed.GIF

Ik denk dat er weer een tig foutmeldingen inzitten. Volgensmij had ik toch echt de 32 en 64 bit java.
 
Als je op de start knop klikt van windows
rechtermuisknop op Deze computer of Computer
eigenschappen
dan zou er in het scherm wat dan verschijnt:
XX Bits besturings systeem

XX kan 32 of 64 zijn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan