• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Registratie vrije dagen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peterus52

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2011
Hallo,

Ik ben op zoek naar een excel progamma waarin ik aanvraag van vrije dagen en vakantie kan registreren en deze kan publiceren in totaal overzicht. In de bijlage een excel bestand wat het ongeveer zou moeten worden, alleen wil ik in het overzicht het aantal gevraagde uren zien en niet V van vrij of vakantie. Daarnaast wordt wanneer een nieuwe aanvraag wordt ingediend de naam iedere keer opnieuw aangemaakt, ik wil wanneer de naam eenmaal voor komt op de lijst, dat dan alleen de nieuw aangevraagde uren worden ingevuld, bij reeds aangemaakte naam. Ik hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben en hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,
Piet

Bijlagen

Piet,

Doorzoek dit forum eens op verlofplanning. Er zijn veel varianten. Ook Google kan je behulpzaam zijn.

Hallo,

Ik heb inderdaad gezocht naar een geschikt programma en dat was het programma in eerder meegestuurde bijlage. Daar wou ik alleen graag de gevraagde aanpassing in hebben. Kan iemand mij hier bij helpen?

Groetjes,
Piet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan