Tune Up utilities verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Colombe

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2001
Berichten
754
Ik heb de trial versie van Tune Up Utilities geïnstalleerd. Na twee maanden vis nu de tryout termijn verlopen en wil ik het programma deïnstalleren. Helaas dat lukt niet. Ik heb al wat gezocht op internet natuurlijk en vond dat Revo Uninstaller het zou moeten kunnen. Helaas ook niet. Als je deïnstalleert krijg je een windowtje met de mededeling dat je tryout termijn is verstreken Da's al.
Iemand een idee hoe het wèl kan?
 
:D Open maar TaakBeheer en STOP maar eerst service's van TuneUP ! ( Ev. ook in windows service's TuneUP stoppen ! ) ... :D dan met Revo Uninstaller Pro. kan je die op gemak verwijderen :thumb:
----------
16lx82.jpg
 
Laatst bewerkt:
Een andere optie is, opnieuw installeren en dan deïnstalleren.
 
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb al geprobeerd eerst de processen te stoppen, maar mooi niet, dat lukt gewoon niet!
Misschien is de optie om opnieuw te installeren de enige oplossing. Dat had ik ook al gevonden, maar ik prefereer toch een deïnstallatie.
 
YEP opnieuw her-installeren zou waarschijnlijk kunnen helpen, maar volgens mij; ... ook aleen maar TuneUP 2012 nu werkt, ... 2011 kan niet meer updaten ....:)
en ...:( ben toch overtuigt dat die service's wel kan stoppen via windows/service's, register en taakbeheer ..:(
 
:) Trouwens ..... Bij Revo Uninstaller Pro. heb je ook Force-Unistall systeem misschien die je wel .... helpen kan ?? :( ?
2itfzmh.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het topic opgeschoond daar het een andere kant op gaat dan dat de bedoeling van TS is. Of een programma wel of niet goed werkt is niet aan de orde in dit topic !
 
Ik heb het topic opgeschoond daar het een andere kant op gaat dan dat de bedoeling van TS is. Of een programma wel of niet goed werkt is niet aan de orde in dit topic !

Dan zal ik hier de juiste oplossing neerzetten.
Wat is trial software?
Trial software is betalende software die men een beperkte tijd gratis kan uitproberen. Is men tevreden over de software kan men de software aankopen en krijg je een geldige licentiecode van het produkt.
Is men niet tevreden van de software kan het van de computer verwijdert worden.
En hier nu de juiste oplossing.
Is de proefperiode verlopen en heb je de software niet verwijdert beschouwt de softwaremaker dit dat je het produkt wil verder gebruiken. Wil je het gans van de computer verwijderen zul je het eerst moeten aankopen.
Trial software dient verwijdert te worden voor de proefperiode verlopen is. Dit staat heel duidelijk te lezen in elke handleiding van Trial software.

Of je kan, als je een zeer goede kennis hebt van het register de bijhorende registersleutel handmatig gaan verwijderen uit het register.
 
Laatst bewerkt:
Weer bedankt voor de reacties.
Ik heb in Revo Installer Force Deinstall geprobeerd, maar geeft hetzelfde resultaat. Ook de suggestie om het in een dosbox met install.log te probern lukt niet, omdat W7 Install.log niet kent. Ik ben bang dat ik dan toch maar opnieuw ga installeren.
 
Ik ben bang dat ik dan toch maar opnieuw ga installeren.

Durf je het wagen om zelf de registersleutel te verwijderen? Anders moet je er iemand bijhalen die kennis heeft van het register en die registersleutel laten verwijderen.
 
Ik heb geprobeerd om opnieuw te installeren, lukt ook niet. Wat een zeldzaam irritant stukje software.
Enfin, wat ik nu wil proberen is ervoor te zorgen dat het niet meer opstart, maar ook dat is niet zo simpel omdat ik het niet kan vinden in CodeStuff Starter. De instructie om het programma te laden staat kennelijk egens anders, maar waar?
 
Met msconfig is het wél gelukt. Gek dat ik het met Codestuff Starter niet kon, kennelijk is dat niet 100% betrouwbaar. De registerentries te verwijderen zal nog een hele klus zijn, omdat er meerdere TuneUp applicaties tegelijk worden geïnstalleerd, dat doe ik wel eens op een achternamiddag.
Eeen voddig stukje software dat Tune UP!
 
En hier nu de juiste oplossing.
Is de proefperiode verlopen en heb je de software niet verwijdert beschouwt de softwaremaker dit dat je het produkt wil verder gebruiken. Wil je het gans van de computer verwijderen zul je het eerst moeten aankopen.
Trial software dient verwijdert te worden voor de proefperiode verlopen is. Dit staat heel duidelijk te lezen in elke handleiding van Trial software.

Dat is klinkklare onzin, hoe kom je er bij?

Tardis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb trialsoftware altijd zonder problemen kunnen verwijderen.
Soms wel eens wat lastig.
Ben het met Tardis eens dat de bewering van gebruiker2334 ietwat discutabel is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan