Netwerk Driver Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xclusive

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2009
Berichten
26
Ik heb ondertussen al 2 dagen een flink probleem met mijn laptop, wanneer ik deze opstart krijg ik een BSOD. Hier staat iets in de trend van "Driver IRQL not less or equal". Ik heb dit probleem sinds ik veel met netwerkinstellingen heb lopen spelen door een LAN-party.

Ik heb via Veilige Modus de netwerk driver uninstalled, dit resulteerde in een latere BSOD (start eerst op maar installeert dan automatisch de driver en krijg weer BSOD). Netwerkkaart is Atheros AR5B93, ik heb nog niet handmatig een nieuwe driver geinstalleerd doordat ik deze niet kan vinden via internet (krijg alleen maar vervelende programma's aangesmeerd).

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem het beste kan oplossen, ik weet trouwens dat het softwarematig is doordat ik dual boot heb waar internet wel gewoon werkt.
 
Vermeld even merk/model/type computer & besturingssystemen!..

Toch bezig: Wat moet iemand zich voorstellen bij een "LAN-party"...???!!!

Atheroskaart ook een paar maanden geleden gezocht, weet niet meer voor welke computer of hoe ik dat ook alweer heb opgelost, fabrikant is er mee opgehouden...
 
Acer Aspire 5740G (2 jaartjes oud)
OS : Windows 7 Ultimate

LAN-party houdt in dat ik met een vriendengroep ging gamen, dit hebben wij offline gedaan door allemaal via LAN-kabels op 1 router te gaan. We kregen echter niet direct een goede verbinding met elkaar waardoor ik instellingen heb veranderd (Echter weet ik niet precies welke). Nadien wilde ik weer gewoon op wireless netwerk gaan thuis, zoals ik dat iedere dag doe, maar wanneer ik Enable deed bij de Wireless Network Adapter ging het dus mis.

EDIT : Ik ga zometeen even kijken of ik een Restore Point heb zodat ik 'm terug kan zetten naar eerdere datum, misschien helpt dat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan