automatisch spaties tussen letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandy123

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Berichten
22
Beste experts :)

Ik heb hier een probleempje op een laptop van iemand anders. Wanneer ik bijvoorbeeld mijn wachtwoord wil intypen bij hotmail, krijg ik steeds de melding dat dit verkeerd is ingevuld. Na enkele minuten merkte ik op dat op sommige websites een "automatische" spatie tussen de letters verschijnt. Dus als ik bij voorbeeld asperge wil typen kwam er dit te staan: asp er ge ... dus een spatie na de P en na de R.

Als ik de spatie wil verwijderen met delete of backspace, gaat dit om een of andere reden niet. Terwijl ik dit aan het typen ben, heb ik hier opmerkelijk geen problemen mee en is alles correct.

Wie kan mij hiermee helpen?

PS: Dit is niet openoffice gerelateerd, maar ik moest deze vraag ergens kwijt.

Gr. Sandy123
 
Beste Sandy123, Kan het wezen dat in Word of een andere standaard te gebruiken tekstverwerker het automatisch corrigeren ingeschakeld staat. Als het woord dan onbekend is kan er bij asperge best as per ge komen te staan omdat dit wel goede woorden zijn. Probeer eerst uit te zoeken wat de standaard door de browser te gebruiken tekstverwerker is en of je daar het zelfde resultaat ziet. Vervolgens het automatisch vervangen van verkeerd gespelde woorden daar uitschakelen.
 
Volgens mij gaat het niet om een spatie maar om een underscore asper_g_e
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan