Talk&Surf /Gigaset van Siemens

Status
Niet open voor verdere reacties.

han2

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2004
Berichten
304
Ik zit met het volgende probleem ; een jaar of 4 geleden is er bij ons een telefoon geinstalleerd ( siemens, gigaset sx353 ). Hierbij kon je een bestandje/programma ( Talk & Surf ) downloaden ( http://gigaset.com/nl/nl/cms/PageCustomerServicesDownloadsSoftware.html ). Hierbij kun je via de pc het ( via een usb op de pc aangesloten ) basistoestel en de handsets instellen, telefoonnummers in de handsets zetten etc.
Heeft altijd goed gewerkt ( onder XP ). Sinds enige tijd echter hebben we een nieuwe pc met Windows 7, en sindsdien geeft dit programma problemen. Foutmeldingen, geen verbinding meer met basisstation en noem maar op. Ik heb altijd gedacht dat het probleem bij Windows 7 lag. Echter vandaag heb ik voor de gein geprobeerd het programma op de laptop van mijn zoon te installeren ( ook Windows 7 ) en wat denk je ; het werkt als een tierelier ! Raar ! :rolleyes: Is er nu een manier om dit goed werkende programma dat nu op de laptop van mijn zoon staat, over te brengen naar mijn eigen pc met alle correcte instellingen die daarbij horen ? Of andere suggesties waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen ? Ik hoop dat iemand me vooruit kan helpen.
 
Hallo Han2.
Als het bij je zoon wel goed werkt is dat toch vreemd. Ik neem aan dat je de software op jou computer al hebt staan. Verwijder deze helemaal en installeer hem eens opnieuw. Dat lost wellicht jou probleem op. ;)
 
Beste Manamana,
Bedankt voor je reactie.
De software verwijderen heb ik ook al een paar keer gedaan. Daarna opnieuw programmaatje gedownload en geinstalleerd, echter steeds zonder resultaat. Als ik mijn pc opstart krijg ik de melding : Error in SeMon21.exe:MainBas : Sub Main Error no 91 Error description : Object variable or With block variable not set. Jij of iemand anders enig idee ?
 
..........Misschien iemand anders nog ideeën ? ......Probleem is nl. nog niet opgelost.
 
Handleiding heb ik in mijn bezit, maar toch bedankt voor je moeite !
 
Ook deze link is me bekend ; al verschillende keren Talk&Surf en Gigaset verwijderd via configuratiescherm-programma verwijderen en daarna weer opnieuw geïnstalleerd. Echter zonder resultaat..... Weer bedankt !..
 
Ook deze link is me bekend ; al verschillende keren Talk&Surf en Gigaset verwijderd via configuratiescherm-programma verwijderen en daarna weer opnieuw geïnstalleerd. Echter zonder resultaat..... Weer bedankt !..

Ja ik dacht je even te helpen helaas is het me niet gelukt. Sorry, wellicht iemand anders. :evil:
 
Hier zou ik zeker wat aan kunnen hebben ! Ik ga alles eens op mijn gemak bekijken. In ieder geval heel, heel erg bedankt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan