Mijn site staat nog steeds niet op DMOZ (open directory project)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aloneal

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2011
Oke, ik weet dat het soms wat langer kan duren. Maar ik heb mijn site op half December al gepost, en nu staat hij er nog niet bij. Mijn site is een hele nette en relevante website.

Het vervelende is dat je niets van ze hoort en je zelf ook geen contact met ze kan zoeken. Ze zijn zo gesloten als de voormalige USSR. En wat er achter die muren gebeurt? God mag het weten!

Meer mensen met vervelende ervaringen met ODP?

Ik heb in 5 jaar meer dan 20 sites aangemeld bij DMOZ. Er is er zegge en schrijven 1tje opgenomen.
En daar moest ik dan zelf ook nog achter komen.
Van mij kunnen ze de boom in daar.

Het is volgens mij al meer dan 5 jaar geleden dat ik daar een site heb aangemeld, maar ik heb ook nog nooit een reactie gehad. Ik vraag me ook af hoe relevant ze nog zijn.

Waarom wil je je site zo graag op DMOZ, op Google is toch al een goed begin ?

Het schijnt dat in de berekening van google ranking het tamelijk zwaar meetelt wanneer je site op DMOZ staat.

Bovendien is mijn site niet zo geschikt om elders extern te linken. Dus dan blijf ik nagenoeg zonder externe links.

Ik ben wel blij met jullie reacties, met name die van glompie. Dan voel ik me niet zo alleen en weet ik dat het niet perse aan mijn site ligt. :confused:

Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat voor site je hebt, maar normaal kan je met goede (informatieve) content altijd wel externe linkjes scoren. Misschien kan je een soort blog met informatieve artikelen aan je site toevoegen.

Succes!

Ik weet niet wat voor site je hebt, maar normaal kan je met goede (informatieve) content altijd wel externe linkjes scoren.

Hoe dan? :o

Misschien kan je een soort blog met informatieve artikelen aan je site toevoegen.

Mijn site bestaat voornamelijk uit te downloaden pdf's. Blogs en informatieve artikelen in html veranderen de structuur en ook het doel van mijn site.

Bedankt!:thumb:

Laatst bewerkt:
Hopelijk op een 'natuurlijke' manier, doordat andere webmasters jouw content goed vinden.

Anders door contacten met beheerders van waardevolle en relevantie websites, bijvoorbeeld dat jij een artikeltje voor zijn/haar site schrijft. Of door zelf wat contentsites op te zetten die naar de productsite verwijzen.

Mijn site bestaat voornamelijk uit te downloaden pdf's. Blogs en informatieve artikelen in html veranderen de structuur en ook het doel van mijn site.
Je bent van plan de pdf'jes om te zetten naar HTML, of begrijp ik het verkeerd? PDF'jes worden wel geïndexeerd door google en zij kunnen ook linkjes genereren. Alleen mensen die via zoekmachines of links op de PDF komen zullen niet snel de rest van de site bezoeken, dus ik denk dat het wel waardevol is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan