wifi op tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
ikheb een nieuwe tablet, en ik ben verbonden met mijn netwerk volgens de tablet. Alleen als ik naar de browser ga, dan zegt hij ; webpagina is neit beschikbaar etc.
Ik heb de wifi al een paar keer uit en aan gezet, maar nog steeds hetzelfde probleem. Moet ik iets op de computer instellen zodat de verbinding goed word?
Je ziet trouwens boven in het balkje bij de tablet; het netwerk icoontje staan (die 5 streepjes van groot naar klein) met een klein kruisje erboven.
En daarnaast staat nog 1 icoontje, en daar staat het dat het verbonden is. Wat kan ik doen?
 
je bent wel verbonden met het netwerk, maar je dataverbinding staat waarschijnlijk uit. moet je even naar instellingen gaan en dan kijken of je ergens iets van wifi/netwerk/draadloos tegenkomt en of daar functies staan als data verbinding/roaming die je aan kan zetten.
 
Misschien wel een domme vraag ,maar hoe kom ik in instellingen. Ik ben hier niet zo bekend mee. Ik heb dus boven wel internet ,geen webpagina en beneden wel internet ,maar ook geen wifi,want mijn dochter heeft een tablet gekocht die bij de familie wel werkt maar hier bij mij thuis niet
 
er zou als het goed is een knop moeten zijn waardoor je in het 'menu' komt waarin je alle applicaties ziet (volgens mij is dat bij android vaak rechtsboven of linksonder, een icoontje met een aantal (6?) blokjes). in dat menu zou dan instellingen/settings moeten staan. vanuit daar kan je dan doorklikken naar allerlei soorten instellingen (waaronder iets over netwerk/draadloos/wifi)
 
Ik heb een tip gehad om de nieuwe router eens helemaal uit te zetten,10 seconden te wachten en daarna opnieuw op te starten. Tot op heden werkt het nog goed . Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie steun en moeite
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan