HP office 6310 all in one cartritgefout

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forumleden.
Ik kreeg tydens het printen de foutmelding :verwijder de linkse cartritge en plaats deze opnieuw.
Dat heb ik netjes gedaan zonder resultaat . Ik heb dan maar een nieuwe originele HP cartritge gekocht en geplaatst.
Heb de printer terug opgestart met als resultaat : Verwijder de linkse cartritge en plaats deze opnieuw
Heeft iemand een idee waar ik moet gaan zoeken voor deze foutmelding?
e de waele

Printer al van stroom afgehad, minuut gewacht en weer aan de stroom aangesloten?

Tijs.

Tys.
Dat heb ik al gedaan Ik heb ook al de knop *# te gelijk ingedrukt en dan gevolgt door 3-2-9 dan de pijl naar recht tot special report .OK dan de pijl naar rechts tot print cartridge >ok
dan drukt hij wel een testpagina af en later geeft hij weer deze zelfde storing aan ?
Ik heb ook gedaan alle stroom er af 30 sec wachten dan de 3 en # ingedrukt houden en de stroom er weer opzetten ook zonder resultaat.
maar ik weet nu wel zeker dat de cartritges niet leeg zijn
wie weet nog raad ?
e de waele

Nog een paar opties gevonden (enkele heb je al gebruikt, zo lees ik in je vorige posting):
Power Drain:

* Turn OFF the printer, disconnect the power cable from backside of the printer and from wall outlet.
* Press and hold the Power button for 60 seconds.
* Connect the cable and turn ON the printer.

Partial Reset:

* Remove the power cable from back side of the printer while its ON.
* Press and hold "#" and "3" button, while holding them both insert the power cable and release the button after 10 seconds.
* If printer turns OFF, press power button to turn it ON.

Semi-Full reset:

* Remove the ink cartridges.
* Press and hold "#" and "6" button, while holding them both insert the power cable and release the button after 10 seconds.
* Insert the ink cartridges.

Full-NVM Reset:

* Remove the ink cartridges.
* Press and hold "OK" and "Cancel" button, while holding them both insert the power cable and release the button after 10 seconds.
* Insert the ink cartridges.

En wellicht
1) remove/reinstall cartridge
2) clean contacts on cartridge
3) clean contacts on printer

Tijs
bedankt voor deze tips ik ga dit morgen proberen(printer staat ergens anders) Maar ik laat zeker een bericht achter hoe het afloopt
e de waele

Ik heb de gehele lijst 2x door gewerkt (3/4 uur bezig geweest) allemaal zonder enig resultaat heeft iemand nog tips om dit goed te krijgen.
Ik heb exspres een originele HP cartrige gekocht voor dit probleem om er zeker van te zijn dat dat goed is
Het is toch wel triest dat ik traks mijn printer in de cliko moet gooien voor zo een simpel probleem
Van de kant van HP moet je geen steun verwachten die zijn zo als bekent niet thuis (dit is dus zekere mijn laatste HP printer)
e de waele

Heeft iemand nog een idee wat ik met dit probleem aan moet ?
e de wale

Geachte forum leden.
Is nu werkelijk niemand op dit forum die hier iets van weet ?
Ik kan deze printer toch niet zo maar weg gooien Ik heb exspres een originele HP cartritge gekocht om dit probleem aan te pakken Ik heb al een mail naar HP gestuurd
en wat denk je totaal geen reactie wat een bar slechte service
e de waele

Geachte Forum leden.
Is er iemand op dit forum die mij kan vertellen hoe ik HP via de email kan bereiken voor vragen te stellen over mijn probleem.
Ik heb op deze printer geen garantie meer als ik bij HP kijk voor informatie gaan ze eerst naar je garantie kijken dus als iemand geen garantie meer heeft word je via de email niet meer geholpen Ik kan ze wel bellen maar dat is mijn bedoeling niet
Zo zie ja maar dat HP zijn klanten gewoon in de kou laat staan als er iets is Hoe lang ben ik nu al bezig om te achterhalen wat het probleem is ?
Je vind het toch niet gek als ik weer een printer zou kopen dat dit een HP wordt
wie helpt mij dit op te lossen
e de waele

Ik zal dit morgen eens proberen bedankt nog voor uw reactie
Ik vind het schandalig dat je per email niet te bereiken bent voor service
e de waele

Geachte forum leden.
Ik heb geprobeerd de chat uit de voeren maar dat werkt voor geen meter als ik ga zoeken naar de hp 6310 kan hij deze niet vinden dus dat werkt ook al niet.
heeft iemand nog tips voor mij om dit op te lossen de printer werkt nog steeds niet
e de waele

cartritgefout

Ik heb een jaar lang hetzelfde probleem gehad met mijn HP1402.
vandaag opnieuw zoeken en wat blijkt het probleem zit niet in de cartritge maar in de frondklep die toegang geeft tot de inktpatronnen.
Als de klep wordt geopend gaat het oranje lampje branden(druppel) op de printer als de klep dicht is moet het lampje uit gaan doe hij dat niet ,net zolang klepje open en dicht doen tot het oranje lampje uit gaat zonodig een beetje dicht slaan.
Heb de schakelaar op de klep nog niet opgezocht en weet dus niet of het een mechanische of een electronische schakelaar betreft.
ik hoop dat dit advies dichter bij de oplossing komt.

Goed morgen.
Ik heb een hp 6310 heeft die de zelfde klep ?
als dat zo is ga ik daar ook eens naar kijken alsvast bedankt voor uw reactie ik laat nog wat horen
e de waele

Geachte forumleden.
Ik kreeg tydens het printen de foutmelding :verwijder de linkse cartritge en plaats deze opnieuw.
Dat heb ik netjes gedaan zonder resultaat . Ik heb dan maar een nieuwe originele HP cartritge gekocht en geplaatst.
Heb de printer terug opgestart met als resultaat : Verwijder de linkse cartritge en plaats deze opnieuw
Heeft iemand een idee waar ik moet gaan zoeken voor deze foutmelding?
e de waele

Ik heb hetzelfde probleemgehad, contact gehad met HP en zij hebben mij kosteloos een nieuwe printer toegezonden. (zelfde model)
Op de site van HP kun je dit regelen!

Da's een goede service :thumb:

Ik zit zelf nog steeds te denken dat het een softwarefout is, mogelijk veroorzaakt door een vuil contact op de cartridge en/of printer.

Geachte.
De service van HP is waardeloos Ik heb dit probleem al 4 maanden Er zijn heus wel mensen van HP die op deze site mee kijken en alles volgen over HP3610
Maar deze heren houden zich afwezig en zijn niet thuis doen ook niet de moeite om maar iets te doen gewoon totaal alles negeren
Dit is wat ik nu meemaak HP bedankt
e de waele

Dat staat dan wel loodrecht op de service die Topfloor11 heeft ervaren :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan