Foutmelding besturingsberichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ssemmy

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2010
Berichten
73
Elke keer als ik iets van internet wil do wnloaden krijg ik een foutmelding:
de service kan momenteel geen besturingsberichten accepteren
en bij minecraft:
java virtual Machine laucher
fatal exception occurred. Program will exit

Dat gebeurt elke keer als ik iets van internet download. ook bij java, MSN, Youtube converter..
Is er iets wat ik er aan kan doen?
gr Sem
ps ik wist echt niet waar ik dit moest plaatsen
 
Welk besturingssysteem heb je op je computer? :)
 
Start>rechtsklikken op (deze) computer en dan verschijnt er ingeval van windows de versie in beeld die je gebruikt.
 
sorry voor de late reactie, maar ik zie geen versie... Alleen een lijst met opties die je kan kiezen, openen, verkennen, beheren enz
 
Oeps... Start>rechtsklikken op (deze) computer, klik op eigenschappen en dan verschijnt er ingeval van windows de versie in beeld die je gebruikt.
 
Oohja, nu staat er bij versie: Windows Vista Home Premium en er staat ook nog 32-bits besturingssysteem.

Of was dat niet wat je wilde weten?
 
In safemodus (F8 indrukken bij het opstarten van het systeem) systeemherstel uitvoeren. Daarbij een tijdstip kiezen dat het probleem zich nog niet voordeed.
 
Als ik herstel wil doen, zegt ie dat dat al bezig is en dat het programma nu zal afsluiten..
De andere opties kan ik wel aanklikken, iets met geheugen en iets met een backup, maar die herstel met een tijdstip kan ik dus niet kiezen..
 
Eerlijk gezegd, als ik met mijn computer op dit punt ben aanbeland ga ik sterk denken aan het formatteren van mijn c-schijf en het herinstalleren van mijn Windowsversie. Misschien dat er iemand anders nog een optie heeft voor je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan