• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

plakopties verdwenen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kcir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kcir

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2010
Hallo Allemaal,

Ik heb wat met VBA zitten spelen, maar nu is er iets misgegaan en ik heb geen idee hoe ik het kan herstellen.
Als ik nu iets in excel kopieer kan ik het alleen nog maar als tekst (unicode of tekst) plakken. Hoe kan ik het weer herstellen?

Kcir,

Je moet altijd voorzichtig spelen.

Volgens mij zit in Excel een optie om te herstellen.
In Excel 2007 / Opties voor Excel / Informatiebronnen / Microsoft Office Diagnostische gegevens uitvoeren

Beste Kcir,

Ik heb precies hetzelfde probleem en niet zitten spelen met VBA. Is er misschien een update geweest van excel waar dit probleem zich voor doet?

Ik heb office opnieuw geinstalleerd, maar dat heeft niet tot verbetering geleid.

Hoi,

Ik had/heb hetzelfde probleem. Heb windows geupdate en lijk nu weer normaal te kunnen knippen en plakken.

Groet,

H3nki3

Erg bedankt voor dit topic,

Ik had tevens hetzelfde probleem (zie dit topic), heb 'windows update' naar updates laten zoeken, alle belangrijke updates geïnstalleerd en de plakfunctie in Excel werkt weer uitmuntend.

Vr. Gr.
Desiree

ik heb ook de updates van windows geinstalleerd, maar helaas zonder het gewenste resultaat.

Wellicht dat systeemherstel naar een punt van vóór de 'boosdoener-updates' helpt?

Heb je toevallig de skype "Click to call" browser plugin geactiveerd? Schakel die uit en het probleem is over. Je kunt ook al je browser vensters sluiten. (citaat van JanKarel Pieterse)
Dit probleem is bij Microsoft gemeld.

Heb je toevallig de skype "Click to call" browser plugin geactiveerd? Schakel die uit en het probleem is over. Je kunt ook al je browser vensters sluiten. (citaat van JanKarel Pieterse)
Dit probleem is bij Microsoft gemeld.

Besste SNB

In Excel 2010 dat ik zojuist geinstalleerd heb kon ik ineens geen selectiekader aanhouden: het floepte meteen weer uit en dan kun je in het nieuwe excel ook geen complexe plakfuncties meer kiezen, die zijn dan verdwenen. Jouw tip dat het aan Skyp Click to call zou kunnen liggen bleek een voltreffer! Het is nu opgelost! hartelijk dank, het is weer een genoegen om met excel te kunnen werken!

Ik heb ook ondervonden dat als men Google Chrome open hebt staan de plakopties (en knipfunctie) niet naar behoren werken: knippen wordt kopiëren en bij kopiëren kan men enkel als platte tekst plakken. Bij het sluiten van de browser werkt het wel en bij Firefox is er geen probleem. Waar dit aan ligt: geen idee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan