Hallo,
Ik heb een DS en kan ik daarmee dit repareren?
DS.JPG
Dan moet ik toch het aan-uit lampje repareren of de behuizing? Is die ergens te koop, op http://www.console4fun.nl???
Laatst aangepast door JimmyJack23 : 22 maart 2012 om 21:07
Ik weet niet waar je het kan kopen. Maar het demonteren:
http://www.handleidingen.info/index....huizing-openen
Hou wel rekening dat je dit best niet op een vochtige dag doet (warm betekend niet dat het vochtig is) En dat je zo weinig mogelijk stof maakt.
Mischien is het wel handig je vraag te wijzigen. "Kan dit?" kan niemand direct zien waarover het gaat
gr,
Maxim
Wat moet ik dan kopen?
Het aan-uit lampje of de behuizing? Want je ziet dat het aan-uit lampje weg is, maar ook dat er iets is met de behuizing.
Hallo
De beschadiging bevindt zich langs de zijde waar de "flatcable" naar het bovenste scherm loopt.
Deze is zeer gevoelig voor defekten .
Indien defekt wordt het een nieuw bovenste t.f.t. scherm.
Nieuwe casings worden te koop aangeboden op e-bay .
http://www.benl.ebay.be/itm/New-Full...item27bdf3df53
De on/off led is een s.m.d. uitvoering op het motherboard.
Indien ook deze "bye-bye" is , is er zeker meer schade dan het gene jij vermeld , of visueel zichtbaar op de foto.
Dit is een ds-lite , en geen ds .... een groot verschil bij eventuele aanschaf van vervangonderdelen.
Je vermeld tevens niet of deze ds-lite nog opstart , en ... belangrijk , of beide schermpjes nog korrekt beeld weergeven.
Je hebt behalve de vervangonderdelen een "tri wing" schroevedraaier nodig indien je dit toestel wilt herstellen.
Peter
Laatst aangepast door VDK_P : 22 maart 2012 om 21:49
Een computer maakt dat je minder moet raden maar dat heb je met een bikini ook.
Als God de mens had geschapen om computers te gebruiken, had hij ons zestien vingers gegeven.
Een computer kan in twee seconden zoveel fouten maken als twintig man in twintig jaar.
de plaats waar de kabels naar boven gaan is toch aan de andere kant? Hij kan gewoon aan en alle twee de beeldschermen doen het.
En ik heb een tri-wing schroevedraaier.
Hallo
"de plaats waar de kabels naar boven gaan is toch aan de andere kant? " --> je hebt gelijk
"Is het een goede aanbieder? " --> heeft een feedback van 99.4% , dus ja.
Let op voor de "power on/off" toggle switch ... deze is zeer fragiel.
Peter
Laatst aangepast door VDK_P : 24 maart 2012 om 11:14
Als God de mens had geschapen om computers te gebruiken, had hij ons zestien vingers gegeven.
Een computer kan in twee seconden zoveel fouten maken als twintig man in twintig jaar.
Hallo,
Horen er nog kabels te zitten op de plek waarvan het een stukje ontbreekt?
Hallo
Mits ze allemaal op dezelfde plaats naar het bovenste t.f.t. paneel gaan (de andere zijde) , is het antwoord dus --> nee.
Peter