retailer webschop

Status
Niet open voor verdere reacties.

devilspeed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2012
Berichten
1
Beste mensen.

Ik zoek een webschop waarbij eerst ingelogt moet worden om de webschop te zien.

Heeft iemand een idee? ik zoek me rot overal maar kan niks vinden.

je moet het zo zien dat ik een retailer ben. en ik wil alleen maar resellers op me website. dus geen particulieren.

wie o wie kan mij helpen.

met vriendelijke groet

Marcel
 
Beste Marcel,

Als advies kan ik alleen maar zeggen, zoek niet langer maar meld je bij webshop bouwers. Of te wel probeer geen gratis mogelijkheden maar ga op zoek naar software aanbieders. Als je een goede werk omgeving wil dan moet je dit niet gaan zoeken in de gratis branche.
Wij hebben zaken gedaan met http://www.keeminkdesign.nl/ en zeer tevreden. Ik zeg wel, het kost geld. Serieus geld.
Ben je niet vermogend genoeg hier in te kunnen inverstiren dan raad ik je aan op zoek te gaan naar mensen die goed om kunnen gaan met het bouwen van websites. Hierin kun je een heel end komen.


grtjs jjw
 
Laatst bewerkt:
Hoi Marcel,
Of alle gratis webshops resp. zelfbouw-webshops per definitie niet goed zijn, kan ik niet zeggen (een vakman/vrouw in de arm nemen kan natuurlijk nooit kwaad).
Maar afgezien daarvan: een webshop en een inlogsysteem zijn twee relatief aparte dingen, dwz. vrij verklaarbaar waarom je die niet in één adem zult tegenkomen.
Wat er zal moeten gebeuren:
  1. De webshop moet op een niet-openbaar gedeelte van de site komen te staan. Dat kan met zg. "rechtenbeheer" bij de server-instellingen geregeld worden, en heeft niet direct met de webshop-techniek zelf te maken.
  2. Er moet een veilig inlogsysteem komen. Dat is een server-side controle op de gebruikersnaam en inlogcode van de klanten (gebeurt meestal met php), en zorgt dat de inloggers wel de rechten krijgen om de webshop te kunnen zien en gebruiken. Daartoe wordt op de server een database gezet met de namen en wachtwoorden van wie de shop in mag.

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan