E-book reader

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesbl

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Berichten
694
Hallo mensen,

Ik vraag me af of ik in goede afdeling zit voor mijn vraag, maar ik probeer het toch maar.

Sinds dit weekend heb ik een Macbook Air.
Nu wil ik hierop een e-book reader installeren die EPUB met DRM aankan.
Op mijn IPAD heb ik hiervoor Bluefire Reader geinstalleerd.

Voor mijn AIR kan ik echter geen e-book reader vinden in de App store. Heeft iemand een tip?
Mijn dank is groot.

Kees
 
Is dit niet wat je zoekt?
 
Jackall,

Bedankt voor je reactie.
Als ik je link bekijk, dan kan ik alleen boeken lezen die ik via Nook koop. Maar ik wil ook mijn boeken kunnen lezen die ik al heb aangeschaft en bv ook mijn digitale krant.

Heb je nog meer suggesties?

Alvast bedankt,

Kees
 
Topic verplaatst van Mac-os ---> Overige software.

Succes met je vraag.

EDIT: na bedenking gaat die toch terug naar oorspronkelijk sectie.
Mijn excuses.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Peter,

Volgens mij kan Calibre niet met DRM overweg, dat is nu juist het probleem.
Ik draai op mijn Ipad bluefire reader, maar voor mijn Mac AIR kan ik dat niet vinden

Alle suggesties zijn echter welkom!

Kees
 
Hallo Iedereen,

Uiteindelijk is het me gelukt om Adobe Digital Editions te installeren. In dit programma kan ik mijn ebooks nu lezen.
Toen ik het programma rechtsstreeks wilde downloaden en installeren kreeg ik de melding dat mijn Macbook Air niet aan de vereiste systeemeisen voldeed.
Ik probeerde daarna gewoon een voorbeeld ebook op de internetpagina van Adobe te downloaden, en warempel, ik kreeg de vraag om Digital Editions te installeren.
En dat lukte dus meteen.

Misschien heeft iemand anders hier ook wat aan.


Kees
 
Gelukkig dat het probleem is opgelost. Alleen wel raar dat hij eerst aangeeft dat de vereiste systeemeisen niet voldeden. Je gaat trouwens geen spijt krijgen van je aankoop, Kees. Misschien is een kijkje bij MacMiep wel wat waard voor jou. En voor vragen, waar zij hier geen raad mee kunnen, kan je altijd nog kijken op Macfreak of OneMoreThing

Groet, Peter
 
Dank je Peter, het is soms wel weer uitknobbelen, als je altijd (Gooi het) Windows (uit) gewend bent.

Deze gaat op opgelost

Kees
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan