Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Canon S520 verstopt of defect?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Locatie
    Amersfoort
    Afstand tot server
    ±58 km
    Vraag is opgelost

    Canon S520 verstopt of defect?

    Printer Canon S520
    Wanneer ik controle rasters print dan moet er een soort van hekwerk geprint worden. Voor elke kleur 1.
    Als voorbeeld voor een verstopte spuitopening geeft Canon aan dat er onderbrekingen in de min of meer horizontale lijnen ontstaan.
    Ik heb echter een iets andere storing.
    Bij de kleur geel ontbreekt gewoon de hele bovenste helft.
    Bij de kleur magenta ontbreken van de bovenste helft alleen de 'even' stukjes 'hek'.

    De eerste twee reinigingen met speciale reinigingscassettes hebben nog niets uitgehaald.

    Is de printerkop defect?
    Laatst aangepast door pieter53 : 27 maart 2012 om 22:39
    Pieter Klein, Amersfoort.

  2. #2
    Banned vanschagen's avatar
    Geregistreerd
    26 november 2001
    Locatie
    Andijk
    Afstand tot server
    ±91 km
    je kan eens proberen de printerkop eruit te halen
    en met een wattestaafje met lauw water schoon te maken

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Locatie
    Amersfoort
    Afstand tot server
    ±58 km
    Er valt hier en daar te lezen dat gewoon water voldoende kalk bevat om de zaak alleen maar erger te maken, maar als niets meer helpt valt het natuurlijk te proberen.
    (Eigenlijk vroeg ik niet naar oplossingen, maar naar een diagnose, maar dat terzijde)
    Pieter Klein, Amersfoort.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Locatie
    Amersfoort
    Afstand tot server
    ±58 km
    Het probleem is inmiddels opgelost: de printer is ter ziele. Na korte tijd printen vielen steeds meer stukjes weg en wel in een dusdanig stramien dat het ongetwijfeld de aansturing van de printerkop was, die de geest gaf.
    De helpdesk van Canon, waar ze printer overigens al niet meer kenden, kwam, nadat ik ze de woorden in de mond gelegd had, tot dezelfde conclusie.
    Pieter Klein, Amersfoort.

  5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

    Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Linkpartners
Aanbiedingen