Chrome werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

chaim123

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2012
Berichten
32
*ik wist niet waar ik dit precies moest plaatsen*
Nou het begon zo een 2 weken geleden toen chrome over sommige paginaas lang deden soms het helemaal niet deed een paar keer op F5 drukken hielp meestal wel.
maar nou doet chrome niets meer, terwijl ik graag deze webbrowser wil gebruiken.
omdat ik IE niks vind
met voorbaat dank Chaim
PS: Ik heb chrome al een keer opnieuw geinstaleerd
 
Wat je kan proberen:
1. toch even IE gebruiken
2. Naar de site van Google gaan.
3. Kijken of daar iets op staat
Als er niks op staat, misschien even een mailtje sturen ofzo.
Ik gebruik zelf ook Chrome maar er is bij mij niks aan de hand.
 
Chrome deinstalleren, herstarten, Windows repareren:

Even netjes Google Chrome deinstalleren & daarna nooooit meer installeren. Ook niet per ongeluk!..
Vorige maand was hier ook een onderwerp dat met Google Chrome te maken had, & de oplossing was een speciaal deprogrammeringprogramma downloaden om alles te herstellen. Kan het alleen even niet zo snel terug vinden... :roll:
Oh, als je Internet Explorer gebruikt, & in ieder geval ook weer als standaard browser inschakelt, doet je internet het ook gewoon weer. Nog veiliger bovendien...

P.S: Toch maar opgezocht want ik zal het zelf ook regelmatig nodig hebben, de speciale deprogrammeringprogramma's om Windows te herstellen na de deinstallatie van Google Chrome: http://rudispees.110mb.com/explorer_repair_defaults.zip

"Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen” dankzij Google Chrome - Tony Krijnen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan